Skip to main content
Hoi,



Vorige maand ben ik vrolijk door Simyo geblokkeerd omdat de automatische incasso niet gelukt was. Geen emails in mijn inbox met een linkje naar iDeal maar wel een mooi smsje dat ik een achterstallige betaling had. Na wat bellen met de Bank en Simyo bleek dat het probleem wel degelijk bij Simyo zelf lag en dat ik hier dus niks aan kon doen. Ik ontvang alle emails van Simyo, ook die van de klantenservice ed maar de herrinerings emails komen bij mij dus niet binnen ookal staan ze wel als verzonden gemarkeerd in het systeem van Simyo.



Nu hou ik dus dagelijks bij wat de status is van mijn betaling en ik weet haast zeker dat ook deze maand de incasso niet gelukt is. Heeft Simyo misschien een probleem met de IBAN nummers? Ik heb nog geen herinnerings email ontvangen, en weet ook al zeker dat ik de volgende email ook niet zal ontvangen. 



Dus? wat doen we? weer op z'n jan-boere-fluitjes het factuur bedrag overmaken zonder iDeal link? 
Hoi dvtpn,



Deze maand zijn er helaas een groep incasso's vertraagd. Deze zijn als het goed is gisteren en vandaag als nog geïncasseerd.

Is dat bij jou ook het geval?



Verder ben ik benieuwd naar hoe het zit met je e-mailadres en het ontvangen van e-mails. Ik zie dat daar weleens wijzigingen in zijn geweest. Nu is dat het mailadres gelijkend je forumnaam. Klopt dat?
Beste Ernst,



Ik heb vanmiddag met de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat het deze ochtend geïncasseerd was. 



Wat betreft de emails ontvang ik alle e-mails van Simyo behalve dus de herinnerings e-mails. Hierdoor werd ik afgelopen maand dus vrolijk verrast door een SMS. Het adres heb ik enige tijd geleden gewijzigd (volgens mij ruim voor het incasso probleem) en het is inderdaad geleik aan het e-mailadres dat ik hier op het forum gebruikt heb. 
Hi dvtpn,



Je laatste factuur is inderdaad gewoon (maar later dan anders) geïncasseerd.

Het enige dat ik me kan bedenken qua e-mails, is dat jij of je mailbox de factuurmails niet als zodanig herkent. Onze betalingsverwerker is Stichting Derdengelden Buckaroo, kortweg Buckaroo.

Vind je daar misschien wel iets van in je mail of spambox?

Reageer