Ik heb onlangs een abonnement afgesloten en bij factuur staat factuur nog niet betaald maar ik weet nu niet of ik autmatische incasso heb of niet, ik dacht dat dat verplicht was, moet ik die rekeningen nu handmatig gaan betalen?
Mvg,
Robert
Bladzijde 1 / 1
Ik zou even wachten, want ik meende ook dat dit automatisch gaat. Bij mij staat ook nog niet betaald.
Dat is normaal.
Ik krijg nu trouwens errors bij mijn.simyo.nl https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error (chrome browser) login knop werkt ook niet.
Ja ik wil best nog even wachten maar een boete voor het te laat betalen vind ik ook niet geweldig. 😛
Ja ik wil best nog even wachten maar een boete voor het te laat betalen vind ik ook niet geweldig. 😛
Probeer het even met je internetcache legen.
Cookies verwijderen en aanzetten.
Inmiddels opgelost.
Ik heb nog steeds geen antwoord of de rekeningen automatisch betaald worden dmv automatische incasso.
Mvg,
Robert
Hoi Roberto,
De facturen van Simyo worden automatisch van je rekening afgeschreven. Mocht het niet lukken om het bedrag af te schrijven of wordt het bedrag gestorneerd dan ontvang je e-mails van Simyo om de factuur te betalen.
@ Martijn & De Leon bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.