.

Beantwoord

Automatische incasso of toch niet?

  • 20 August 2013
  • 8 reacties
  • 471 Bekeken

Badge
Ik heb onlangs een abonnement afgesloten en bij factuur staat factuur nog niet betaald maar ik weet nu niet of ik autmatische incasso heb of niet, ik dacht dat dat verplicht was, moet ik die rekeningen nu handmatig gaan betalen?

Mvg,

Robert
icon

Beste antwoord door Natascha 22 August 2013, 12:33

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik zou even wachten, want ik meende ook dat dit automatisch gaat. Bij mij staat ook nog niet betaald.
Reputatie 7
Badge +9
en bij factuur staat factuur nog niet betaald t

Dat is normaal. 
Badge
Ik krijg nu trouwens errors bij mijn.simyo.nl  https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error (chrome browser) login knop werkt ook niet.


Ja ik wil best nog even wachten maar een boete voor het te laat betalen vind ik ook niet geweldig. 😛
Reputatie 7
Badge +9
Ik krijg nu trouwens errors bij mijn.simyo.nl  https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error (chrome browser) login knop werkt ook niet.



Probeer het even met je internetcache legen.
Reputatie 3
Badge +9
Cookies verwijderen en aanzetten.
Reputatie 7
Badge +9
Ik krijg nu trouwens errors bij mijn.simyo.nl  https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error (chrome browser) login knop werkt ook niet.



Inmiddels opgelost.
Badge
Ik heb nog steeds geen antwoord of de rekeningen automatisch betaald worden dmv automatische incasso.
Badge +6
Ik heb onlangs een abonnement afgesloten en bij factuur staat factuur nog niet betaald maar ik weet nu niet of ik autmatische incasso heb of niet, ik dacht dat dat verplicht was, moet ik die rekeningen nu handmatig gaan betalen?

Mvg,

Robert


Hoi Roberto,

De facturen van Simyo worden automatisch van je rekening afgeschreven. Mocht het niet lukken om het bedrag af te schrijven of wordt het bedrag gestorneerd dan ontvang je e-mails van Simyo om de factuur te betalen.

@ Martijn® & De Leon bedankt voor het meedenken.

Reageer