Skip to main content
Goedemorgen,

Ik heb mijn factuur van september ontvangen en genoeg geld op mijn rekening, maar toch heb ik 5 keer een mail gekregen dat ik met ideaal moet betalen omdat het geld niet afgschreven kan worden.

waat ga ik nu doen, er is genoeg geld om af te schrijven.

m.v.g  diana
Goedemorgen,



Ik heb vanochtend ook zo'n email ontvangen. Ook bij mij staat er voldoen geld om het automatisch te laten afschrijven.

mvg

Eric
Goedemorgen,



Bij mij is precies hetzelfde.

Ik heb genoeg geld op de rekening en toch via Ideal betalen?

Ook ik heb 5 keer dat mailje gehad.

Ik zou graag van Simyo iets horen.

Vind het maar vreemd.

M.v.g.



Linwee
Goedenmorgen



Ook hier 5 mails maar liefst, heeft iemand het nummer van klantenservice, want dan komt er bij mij naar voren

Oeps, deze pagina is niet bereikbaar
Ik heb vannacht ook 5 van die mails gekregen terwijl er voldoende saldo is om te incasseren. Ik doe hier dus niets mee. Je snapt er toch niets van met al die nep mails van ING die rondbazuizen wil ik dit zo niet betalen.
Ben dus niet de enige, Ik ga het ook nog niet zomaar overmaken. Eerst wachten op een reactie van Simyo.
Gelukkig ben ik dus niet de enige!! Ook ik kreeg maar liefst 5 berichten met het verzoek om het over te maken, terwijl er geld op mijn rekening staat!

Ik ga er maar vanuit dat het een fout 

van Simyo zelf is, en dat dat recht getrokken word?! Want ik vind het erg vervelend dat er gelijk een incassoburo op los gelaten wordt?!
Heb precies hetzelfde. Probeer een mail naar Simyo te sturen daarover maar dat lukt niet. En de klantenservice is ook niet bereikbaar....
Vind ik ook.

Is erg vervelend.

Ook ik kan niet op de klantenservice komen.

Krijg dan ook de reactie Oeps enz.

Simyo is aan zet, denk ik.

M.v.g.
Het zelfde probleem als niekeboe. Het factuurbedrag wordt wel elke maand automatisch van rekening (waar voldoende saldo op staat) afgeschreven. Toch ontvang ik van Simyo een email met verzoek het factuurbedrag via ideal/email te betalen. Aaangezien het bedrag toch automatisch door Simyo van mijn rekening wordt geincaseerd, reageer ik niet op dit verzoek om dubbele betaling te voorkomen. De klantenservice is via internet niet te bereiken op 23-10 om opheldering te vragen.

Wil Simyo stoppen mij deze emails te sturen.



Tineke.
Ik heb precies hetzelfde,ook over de maand september,en genoeg geld op m'n rekening!
Me too ! Ga dus ook nog nog niet betalen. Benieuwd naar Simyo reactie want verder ben ik buitengewoon tevreden met meerdere nummers !
Aha, ik zie dat er meer mensen 'mijn' probleem hebben. Ik wacht de reactie van Simyo even af. 
Hoi allemaal,



Het gaat inderdaad om een verkeerde email. Sorry dat jullie daardoor ongerust zijn geworden. Alex heeft daarom dit topic geopend. Daar staat alle informatie die we tot nu toe hebben kunnen uitzoeken. Zodra we meer weten, plaatsen we in dat topic een update.



Belangrijk! Het gaat niet om een phishing mail of hack. Dat hebben we al kunnen uitsluiten. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.



Bedankt voor jullie berichtjes hier .

Ik zal dit topic sluiten om het overzichtelijk te houden.



Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Charlene