.

Beantwoord

automatische incasso

  • 23 October 2013
  • 4 reacties
  • 223 Bekeken

Badge
Sinds een maand of 2 heb ik voor mijn dochter ook een abonnement bij Simyo afgesloten, maar nu krijg ik in mijn emailbox het bericht dat de rekeningen niet automatisch afgeschreven kunnen worden van onze rekening, terwijl dit rekeningnr. ook al bekend is omdat ikzelf ook al een jaar geabonneerd ben. Dit vind ik vreemd. Nu moet ik zelf de rekeningen met ideal gaan betalen. Ik zou het liever automatisch geincasseerd zien. Ik heb de rekeningnummers vergeleken bij de verschillende accounts en die zijn gewoon hetzelfde. Zou geen probleem moeten zijn!
icon

Beste antwoord door Charlene 23 October 2013, 09:14

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

Hier precies hetzelfde. Ik krijg vijf e-mails met de opmerking dat Simyo niet kan incasseren, terwijl dat geen enkel probleem zou moeten zijn.
Wat moeten we hier nu mee? Toch betalen via ideal? Komt deze mail wel van Simyo of is het een gevalletje 'hack'?
En waarom is de klantenservicepagina niet bereikbaar? Moeten we nu via het forum met Simyo gaan communiceren?
Slechte beurt en erg vervelend.
Badge
Je zou inderdaad gaan twijfelen of je nu via ideal moet gaan betalen of niet. Maar ik heb zojuist besloten dat niet te doen. Ik heb 2 abonnementen lopen bij Simyo en tot nu toe nooit geen problemen gehad en ik heb zelfs de bankrekeningen vergeleken dus als zij niet kunnen afschrijven is dat hun probleem. Ik heb niet voor niets een automatische incasso. Ik wil me hier geen zorgen over hoeven maken. Als nu blijkt dat het te lang duurt allemaal, dan moet simyo maar telefonisch contact met me opnemen of een factuur per gewone post sturen. Ik kan ze niet eens telefonisch bereiken om dit gewoon te bespreken!!? Ik doe voorlopig even niets.
Goedemorgen,

Heb hier precies hetzelfde probleem.
5 mailtjes met verzoek via Ideal te betalen.
Kan op de site ook geen klantenservies bereiken.
Wil eerst duidelijkheid voor ik betaal.
Want alles is hetzelfde gebleven en heb genoeg geld op de rekening.
M.v.g.
Linwee
Badge +8
Hoi allemaal,

Het gaat inderdaad om een verkeerde email. Sorry dat jullie daardoor ongerust zijn geworden. Alex heeft daarom dit topic geopend. Daar staat alle informatie die we tot nu toe hebben kunnen uitzoeken. Zodra we meer weten, plaatsen we in dat topic een update.

Belangrijk! Het gaat niet om een phishing mail of hack. Dat hebben we al kunnen uitsluiten. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.

Bedankt voor jullie berichtjes hier.
Ik zal dit topic sluiten om het overzichtelijk te houden.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Charlene