.

Beantwoord

Automatisch opwaarderen werkt niet meer, hoe kan ik het weer inschakelen?

  • 23 June 2014
  • 1 reactie
  • 479 Bekeken

Doordat mijn rekeningnummer was geblokkeerd (pas gestolen) kon ik op dat moment niet automatisch opwaarderen.
Nu alles weer functioneert wil ik weer automatisch laten opwaarderen zodra ik een bepaald bedrag heb bereikt.
Alleen kan dat als je een creditkaart hebt. Deze heb ik echt niet en moet dus nu iedere keer zelf opwaarderen. 
Ik vind dit erg onhandig. Is er een manier om toch weer over te stappen naar het automatisch opwaarderen?

Alvast bedankt. 
icon

Beste antwoord door Charlene 24 June 2014, 11:09

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi Miranda1970,

Welkom op het forum:)
Goed dat je die vraag hier komt stellen. Wanneer er bij Automatisch opwaarderen een keer niet kan worden afgeschreven, dan schakelt die optie uit inderdaad.
Ik ga de financiële afdeling vragen om die optie weer voor je mogelijk te maken.
Jij kunt dan vanmiddag je rekeningnummer weer 'wijzigen' op Mijn Simyo en dan is het weer mogelijk om Automatisch opwaarderen in te stellen 🙂

Laat je hier dan even weten of het allemaal lukt?

Groetjes,
Charlene

Reageer