.

Beantwoord

Automatisch incasso mislukt

  • 2 January 2014
  • 1 reactie
  • 600 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Mijn vraag:

De rekening van december is niet automatisch afgeschreven. Ik heb ook geen herinneringsmail gehad.
Hoe moet ik deze rekening nu betalen?
icon

Beste antwoord door Charlene 3 January 2014, 12:23

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Mijn vraag:

De rekening van december is niet automatisch afgeschreven. Ik heb ook geen herinneringsmail gehad.
Hoe moet ik deze rekening nu betalen?


Hoi Emmyd,

Het kan inderdaad zo zijn dat we wat later zijn met afschrijven bij jou. Maar maak je geen zorgen, als het niet lukt om de een of andere reden, krijg je vanzelf een herinnering. Die heeft een link naar iDeal, waarmee je dan alsnog kunt betalen.
Dus nog niks om je zorgen over te maken :)

Groetjes,
Charlene

Reageer