Skip to main content
Ik probeer al 2 jaar te regelen dat mijn abonnementskosten automatisch van afgaat, dit moet met een 0.01 storting en dan krijg ik een meldcode. Dit lukt iedere keer niet of ik krijg geen meldcode op mijn afschrifit of de meldcode wordt niet geaccepteerd door simyo. Wat is dit voor een omslachtig en raar systeem om een machtiging te geven, dit moet toch veel makkelijker kunnen!!!  Ik heb nu al twee maal incassokosten gehad omdat de betaling niet op tijd was, in mijn ogen onterecht omdat ik graag zou willen dat het automatisch gaat maar door het omslachtige systeem lukt mij dat niet.



mvg, T.Dekkers
Hi tadek16051971,



Dat het telkens niet lukt om je rekeningnummer is best vervelend, kan ik me zo voorstellen.

Het systeem van 1 cent overmaken en dan de activatiecode is inderdaad wat omslachtig en ik zie dat het jou ook ook niet gelukt is om de activatiecode op tijd (2 maanden geldig) in te voeren.

Als we vervolgens niet kunnen incasseren, sturen we altijd een mailtje met een betalingsherinnering. Via die mail kun je met iDeal betalen, dus kun je incasso- of administratiekosten voorkomen. Voor nu is je laatste betaling verwerkt en in je aansluiting weer vrijgegeven :)



Omdát wij het systeem met activatiecodes ook wel wat omslachtig vonden hebben we dit aangepast. Als je nu je rekeningnummer wilt aanpassen kun je dit via iDeal doen en is het meteen geregeld :)



Laat je even weten wanneer je je gelukt is?
Hoi Ernst,



Bedankt voor je reactie, ik heb nu via Ideal mijn rekening nr geactiveerd, veel beter zo. Simyo welkom terug in de 21e eeuw, veel gemakkelijker zo.



mvg,

Taco
Hoi tadek16051971,



Blij dat je tevreden bent over de aanpassing 🙂

Mocht je nog suggesties hebben, dan staan we daar altijd voor open.



Groetjes, Charlene

Reageer