Skip to main content
Ik heb sinds januari 2013 een abonnement voor mijn iphone. Daarvoor had ik een prepaidkaartje die ik automatisch liet opwaarderen. Nu wil ik mijn abonnemet ook automatisch laten afschrijven, maar tot nu toe krijg ik steeds een factuur via de mail. Als ik bij mijn simyo kijk waarom dit is, staat er een mededeling dat ik mijn rekening moet activeren met een activeringscode die ik via een bankafschrift heb gekregen. Als ik deze code wil invullen dan krijg ik het bericht dat er geen bankrekening geactiveerd hoeft te worden omdat de bekende bankrekeningen al geactiveerd zijn.

Is dit op te lossen? Op zich is het niet erg om de rekening via de mail te betalen, maar de kans op "vergeten" is wel groter.

Hoor van jullie



Groet Gabrie
Ik heb sinds januari 2013 een abonnement voor mijn iphone. Daarvoor had ik een prepaidkaartje die ik automatisch liet opwaarderen. Nu wil ik mijn abonnemet ook automatisch laten afschrijven, maar tot nu toe krijg ik steeds een factuur via de mail. Als ik bij mijn simyo kijk waarom dit is, staat er een mededeling dat ik mijn rekening moet activeren met een activeringscode die ik via een bankafschrift heb gekregen. Als ik deze code wil invullen dan krijg ik het bericht dat er geen bankrekening geactiveerd hoeft te worden omdat de bekende bankrekeningen al geactiveerd zijn.

Is dit op te lossen? Op zich is het niet erg om de rekening via de mail te betalen, maar de kans op "vergeten" is wel groter.

Hoor van jullie



Groet Gabrie




Hoi Gabrie,



Goed dat je hiernaar informeert. Wij schrijven inderdaad ook liever automatisch af. :)

Op 7-3-2013 heb je ook al geprobeerd om je rekeningnummer te wijzigen. Toen is er een code verzonden, maar die is inmiddels verlopen. Vandaar dat je die verwarrende meldingen krijgt. Dat heb ik nu voor je aangepast, dus je zou weer moeten kunnen wijzigen. Er wordt dan een nieuwe activatiecode verzonden.



Wat je daarnaast even kunt doen, is contact opnemen met je bank. Misschien hebben zij ons geblokkeerd voor incasso. Dan kunnen we straks namelijk nog steeds niet afschrijven, als dat het geval is.



Ik hoor van je of het allemaal lukt nu.



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,



Ik heb de activatiecode ingevuld en volgens het systeem is mijn bankrekening nu geactiveerd. Even afwachten totdat het bedrag voor mijn abonnement moet zijn afgeschreven of het daadwerkelijk is gelukt. je hoort van me.

Dank voor de opheldering.



groet Gabrie
Hoi Charlene,



Ik heb de activatiecode ingevuld en volgens het systeem is mijn bankrekening nu geactiveerd. Even afwachten totdat het bedrag voor mijn abonnement moet zijn afgeschreven of het daadwerkelijk is gelukt. je hoort van me.

Dank voor de opheldering.



groet Gabrie




Hoi Gabrie,



Wij vernemen graag je bevindingen of het gelukt is met het afschrijven van je factuur.

Reageer