Skip to main content
Beste leden, klantenservice,



ik heb nu bijna een half jaar een Simyo abonnement. Ik ben over het algemeen zeer tevreden. Alleen werkt het automatische incasso bij mij niet. Ik moet dus iedere maand handmatig het geld storten. Dit vind ik zeer  vervelend omdat ik daar niet iedere keer voldoende tijd voor heb. Ik heb geprobeerd mijn rekeningnummer opnieuw in te vullen doormiddel van de wijzig optie, maar ik heb geen activatiecode binnengekregen.

Ik hoop dat dit spoedig verholpen kan worden.



MVG
Beste leden, klantenservice,



ik heb nu bijna een half jaar een Simyo abonnement. Ik ben over het algemeen zeer tevreden. Alleen werkt het automatische incasso bij mij niet. Ik moet dus iedere maand handmatig het geld storten. Dit vind ik zeer  vervelend omdat ik daar niet iedere keer voldoende tijd voor heb. Ik heb geprobeerd mijn rekeningnummer opnieuw in te vullen doormiddel van de wijzig optie, maar ik heb geen activatiecode binnengekregen.

Ik hoop dat dit spoedig verholpen kan worden.



MVG




Hoi Yass,



Welkom op het forum!



Dat is inderdaad lastig, dat je daar elke maand zelf aan moet denken. Wij schrijven het liefst ook gewoon automatisch af.

Het rekeningnummer waarnaar je nu probeert te wijzigen, staat al actief bij ons. Wij proberen daar elke maand van af te schrijven, maar krijgen geen toestemming van je bank.

Ik raad je aan om contact met hun op te nemen, om te vragen wat daar de reden van is.



We hebben het liefste niet, dat je zelf gaat overmaken. Gebruik bij mislukte incasso liever de iDeal link die we in de herinneringsmail sturen, dan komt de betaling meteen op de juiste plek en hoef je geen betaalbewijs te sturen.

Maar hopelijk hoeft dat in de toekomst helemaal niet meer, als je contact met de bank hebt gehad.



Laat je nog even weten wat zij zeiden?



Groetjes,

Charlene

Reageer