.

Beantwoord

alsjeblieft activeer mijn telefoon weer en zet mijn bank gegevens goed

  • 8 October 2012
  • 1 reactie
  • 346 Bekeken

Goeiedag. ik was eerst klant van tringg dat was super goed!!, toen nam simyo t over zonder rare fratsen tot de eerste maand bam afgesloten ik was op vakantie lekker makkelijk ken je dat?, oké nu ben ik al 6 maanden geleden van bank verandert van ing, naar sns dit overal juist door gegeven ook hier bij simyo en toch niet! steeds herinnering enz. enz. weer 35 euro r bij heerlijk, vervolgens wordt je telefoon afgesloten want ja lekker makkelijk en maar blijven afschrijven van die andere rekening, zo betaal je dan die IMnederland dat incasso kantoor van simyo en na 2 maanden nog niks. wat moet ik nu? stoppen met simyo of gaan jullie me nu wel een keer helpen zoals t hoor ik ben ******** al ruim 3 jaar klant man!. en steeds weer t zelfde gezeik!. ik bel en bel na een uur heb je eindelijk iemand aan de telefoon die zegt vervolgens dat je alles betaald hebt en dat hij zo snel mogelijk aan gaat, ik doe dit nu al 2 maanden, ik geef t nog een week!! anders kap ik met simyo als dat maar duidelijk is. en jullie moeten ook weten dat ik al 3 maanden dus betaal voor iets waar ik geen gebruik van kan maken, dus SCHANDALIG!.
icon

Beste antwoord door Alex 9 October 2012, 17:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Matthelo,

Ik zie dat er eerder email contact is geweest op 8/9/12 waarin je een gelijksoortige vraag hebt gesteld. Volgens onze gegevens is er niet eerder een bankrekeningnummer wijziging doorgegeven via je persoonlijke pagina. We zien dat er op 9/10/12 een activatie code is aangevraagd om een ander bankrekeningnummer te activeren. Wij zijn hierdoor niet eerder op de hoogte geweest van het feit dat je een ander bankrekeningnummer had.

Wel zie ik dat we bij de niet succesvol geïncasseerde facturen altijd een herinnering per email hebben gestuurd om je er op te attenderen dat het bedrag nog betaald dient te worden. We sturen een factuur niet direct door naar het incasso bureau. Indien het bedrag niet door ons geïncasseerd kan worden, ontvang je als klant namelijk altijd een email met een Ideal link zodat je het bedrag alsnog kunt betalen voordat de factuur uit handen wordt gegeven.

Ik heb in het systeem van IMNederland gecontroleerd of de vorderingen zijn voldaan. Het klopt dat enkele vorderingen voldaan zijn. Er staan echter ook nog vorderingen open. Hiervoor dien je contact op te nemen met IMNederland. Zodra wij door hebben gekregen van IMNederland dat alle vorderingen betaald en gesloten zijn, wordt de aansluiting weer geblokkeerd.

Groetjes,

Alex

Reageer