Beantwoord

Al 3 maanden is mijn bundel verwijderd. Waarom? Ik heb 3 maanden lang hoge kosten betaald. Hoe kan dit?

• 20 June 2022
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Beste Simyo

Waarom heeft Simyo mijn bundel in maart, april, mei verwijderd? 

Ik heb geen toestemming gegeven of email gestuurd om mijn bundel in maart, april, mei te verwijderen.

Wie heeft dat gedaan?

Restitutie maart graag:
Mijn bundel in maart moet zijn Internetbundel 10000 & Simyo Onbeperkt.
Terugbetaling Internet op mijn mobiel binnen Nederland 113,03 Euro
Terugbetaling Gesprek binnen Nederland 28,76 Euro
Terugbetaling SMS binnen Nederland 1,24 Euro

Totale terugbetaling maart: 143,03 Euro

Restitutie april graag:
Mijn bundel in april moet zijn Internetbundel 10000 & Simyo Onbeperkt.
Terugbetaling Internet op mijn mobiel binnen Nederland 193,48 euro
Teruggave Gesprek binnen Nederland 17,98 Euro

Totaal terugbetaling april 211,46 Euro

Restitutie mei graag:
Mijn bundel in mei moet zijn Internetbundel 10000 & Simyo Onbeperkt.
Terugbetaling Internet op mijn mobiel binnen Nederland 188,02 euro
Terugbetaling Gesprek binnen Nederland 51,77 Euro
Terugbetaling SMS binnen Nederland 10,23 Euro

Totale terugbetaling mei 250,02 Euro

Kan iemand me helpen dit op te lossen? Ik heb sinds februari geprobeerd om contact met u op te nemen via e-mail en wat is er aan de hand, maar niemand kan het controleren en oplossen.

icon

Beste antwoord door Ray 20 June 2022, 18:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Vraagje van een mede klant. U schrijft dat u al in februari geprobeerd heeft om contact te krijgen. Waar heeft u naar toe gemaild?

Waarom nam u al in februari contact op? Het gaat immers om de maanden maart, april en mei schrijft u. 

Simyo verwijderd geen bundels en past ze ook niet van klanten aan. Dat kunnen en mogen alleen de klanten zelf. 

Welke bundels zijn er volgens u verwijderd? U vraagt immmers restitutie voor bellen, smsen en internet. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Diana Betancourt,

Bedankt voor je bericht. Zoals @Ray aangeeft ben ik ook benieuwd naar jouw antwoorden op zijn vragen. Ik wil nog wel goed benadrukken dat Simyo nooit bundels verwijderd van klanten en kunnen wij deze ook niet aanpassen. 

Als ik zo jouw verhaal lees vermoed ik dat je buitenbundel kosten hebt gemaakt en dat dit de reden is dat je denkt dat jouw bundels zijn verwijderd. Ik wacht nog even op jouw reactie op de vragen van @Ray. Dan kunnen wij daarna even verder kijken.

Groetjes,
Seren​​​​​​

Hi, ( I will step into English so that the communication will go faster for me)

In February I had two sym cards:

One sym card under the phone number 06XXXXXXX and another one with the phone number 06XXXXXXX.

Both phone numbers under my name, I clearly stated the phone number in February when I asked to stop with this sym card.

End of February, when my mother left, I asked Simyo to cancel the phone number 06XXXXXXX. 

Then in March until yesterday, I got no access to my account on the app to my Simyo app. I couldnt check My simyo 06XXXXXXX. I had the error message 404.

In March I received the factuur, of 143,03 Euro. And then in April the invoice was 211,46 Euro and the last one sent last week 250,02 Euro.

After many emails sent, I received an email from klantenservice@simyo.nl that my bundel was removed and therefore I was having a refund. The person also explained to me that they will give me access to my account in the app and I got access to my account yesterday.

so, Yesterday, I found that in the invoice of March, April and May my Internetbundel 10000 & Simyo Onbeperk were removed. Why? I don’t know.

Attached are my invoices, so you can see that suddenly the Internetbundel 10000 & Simyo Onbeperk suddenly for the months of March, April and May was removed.

It would be nice that someone really investigate the issue to find a solution. I need a solution. Not more problems. Do you have an idea what is to pay such high costs for no reason? I am not blaming anybody, I need someone who really investigates instead of quickly answer.

It is indeed strange and above all annoying. I understand error can happen. 

Please help me

Diana

Invoice of April
(Mijn bundels=0 ) who removed my bundel Internetbundel 10000 & Simyo Onbeperk?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Diana Betancourt,

Thank you for further explaining the situation. I blocked out the numbers in your message because of safety reasons.

I would like to ask you to send me a private message with your personal information. I will try my best to investigate this matter for you as soon as possible. This seems like a complex situation, so I suggest we communicate through private messages

​​​Greetings,
Seren

Reageer