Skip to main content
Mijn facturen worden van een verkeerd rekeningnummer afgeschreven (is het nummer waar het 'vroeger' van afgeschreven werd, maar wil dit aangepast hebben). Als ik inlog op 'mijn simyo' staat het juiste rekeningnummer wel aangegeven bij mijn persoonlijke gegevens, maar in de praktijk gebeurd dit niet. Ik heb het rek.nr vorige week nog een extra ingesteld via de verificatie-methode met de ING-bank, maar helaas zonder resultaat. Wie helpt me?
Hoi Ingej, welkom op het Simyo forum!



In jouw gegevens zie ik dat je op 16 juli je rekeningnummer hebt aangepast. Aangezien toen de incasso's voor de factuur van juni al klaargemaakt waren werd deze nog van je oude bankrekening afgeschreven.

Vanaf de factuur van juli wordt er geïncasseerd van je nieuwe rekeningnummer.
Hallo, dank je wel voor de reactie. Zoals al aangegeven had heb ik dat vorige week voor de zekerheid nog een keer gedaan. Hiervoor stond het 'goede' rek.nr. al bij mijn instellingen, maar werd toch van het 'verkeerde' rek.nr. afgeschreven. Ik wacht volgende maand af en ik hoop dat het dan in orde is.
Hi Ingej,



Mócht het onverhoopt toch niet goed gaan, dan willen we dat heel graag weten, natuurlijk.

Reageer