Ik heb een abbonnement van 6.99 euro p/m.
ik krijg echter een rekening van 18 euro, hoe kan dit?
Ik bel niet buiten mijn bundel.
graag een antwoord
Bladzijde 1 / 1
Als je verder kijkt in de factuur kun je zien waar de kosten uit bestaan.
Heb je toevallig onlangs een bundel zoals internet aangepast of is de korting van je contract verlopen?
Het zou ook nog kunnen zijn dat als je dicht bij de grens woont je telefoon soms wel eens automatisch verbinding maakt met bijv. een duits netwerk. Daar zouden de kosten ook vandaan kunnen komen.
Heb je toevallig onlangs een bundel zoals internet aangepast of is de korting van je contract verlopen?
Het zou ook nog kunnen zijn dat als je dicht bij de grens woont je telefoon soms wel eens automatisch verbinding maakt met bijv. een duits netwerk. Daar zouden de kosten ook vandaan kunnen komen.
Beste Franksam,
Uit je verbruiksoverzich blijkt dat je voor 10,34 aan data heb verbruikt. Aangezien je geen internetbundel hebt zijn deze kosten apart in rekening gebracht naast de abonnementskosten van 6,99. Volgens ons syteem heb je de optie internet op de mobiel inmiddels laten uitschakelen, hierdoor zul je geen verbinding meer kunnen maken met het datanetwerk van Simyo.
Groetjes,
Manisha
Uit je verbruiksoverzich blijkt dat je voor 10,34 aan data heb verbruikt. Aangezien je geen internetbundel hebt zijn deze kosten apart in rekening gebracht naast de abonnementskosten van 6,99. Volgens ons syteem heb je de optie internet op de mobiel inmiddels laten uitschakelen, hierdoor zul je geen verbinding meer kunnen maken met het datanetwerk van Simyo.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.