.

Vraag

afkopen abonnement kosten, waar vind ik ze?

  • 18 September 2023
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 2 reacties

Waar kan ik precies vinden wat het exacte afkoop bedrag van mijn abonnement is als ik deze nu afkoop? 

Na een forse rekening ( ook al is deze deels gecorrigeerd) mijn vertrouwen in Simyo toch wel echt verloren, met gevolg dat ik een prepaid kaart elders gekocht heb om kosten te beheren. Wilde mijn telefoon aan de kant laten liggen als "thuistelefoon" maar nu verhogen jullie opeens de abonnementskosten. Ik wil heel graag weten waar ik de actuele afkoopsom kan vinden en hoe ik dit eventueel kan inzetten. 


6 reacties

Hallo @Ako , zie hieronder een link waarin alles staat:

https://www.simyo.nl/klantenservice/contract

als je je abo opzegt binnen je contract, moet je in 1 keer alle nog niet-verstreken termijnen even afrekenen.

 

Badge

Dank je @JanD dit heb ik inderdaad gelezen, hier vind ik het exacte bedrag echter nog niet terug wat ik graag op voorhand wil weten zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.  

Het exacte bedrag kan je zelf toch uitrekenen, het aantal maanden wat het contract nog loopt x het maandbedrag, en val je in de laatste maand niet gelijk in de laatste dag doe je per dag 1/30ste per dag, zul je er misschien een paar cent naastzitten, wel even in de facturen kijken wat de verhoging doet, die moet er ook bij, ook al kun je die nog even melden bij de ACM omdat die verhoging niet op tijd is aangezegd.

Badge

Dank je @Doornekamp33 voor het meedenken. Dat kan inderdaad, maar ik zie het graag zwart op wit vanuit Simyo zodat ik niet voor verrassingen kom te staan. 

Hallo @Ako dan even bellen, dan weet je precies hoe het zit.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Ako,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je je abonnement bij ons wilt afkopen.

Ik zou een verzoek tot afkoop door kunnen zetten naar de desbetreffende afdeling. Je ontvangt dan een e-mail van ons met de afkoopsom, je kunt daarna aangeven of je akkoord gaat met de afkoopsom. Als je dit zou willen kun je mij een privébericht sturen zodat ik dit voor je in gang kan zetten.

Bedankt voor de hulp @JanD en @Doornekamp33!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer