Hallo @Ako , zie hieronder een link waarin alles staat:
https://www.simyo.nl/klantenservice/contract
als je je abo opzegt binnen je contract, moet je in 1 keer alle nog niet-verstreken termijnen even afrekenen.
Dank je @JanD dit heb ik inderdaad gelezen, hier vind ik het exacte bedrag echter nog niet terug wat ik graag op voorhand wil weten zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.
Het exacte bedrag kan je zelf toch uitrekenen, het aantal maanden wat het contract nog loopt x het maandbedrag, en val je in de laatste maand niet gelijk in de laatste dag doe je per dag 1/30ste per dag, zul je er misschien een paar cent naastzitten, wel even in de facturen kijken wat de verhoging doet, die moet er ook bij, ook al kun je die nog even melden bij de ACM omdat die verhoging niet op tijd is aangezegd.
Dank je @Doornekamp33 voor het meedenken. Dat kan inderdaad, maar ik zie het graag zwart op wit vanuit Simyo zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.
Hallo @Ako dan even bellen, dan weet je precies hoe het zit.
Hi @Ako,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je je abonnement bij ons wilt afkopen.
Ik zou een verzoek tot afkoop door kunnen zetten naar de desbetreffende afdeling. Je ontvangt dan een e-mail van ons met de afkoopsom, je kunt daarna aangeven of je akkoord gaat met de afkoopsom. Als je dit zou willen kun je mij een privébericht sturen zodat ik dit voor je in gang kan zetten.
Bedankt voor de hulp @JanD en @Doornekamp33!
Groetjes,
Roeqajja