.

Beantwoord

Afgesloten; wil weer gedeblokkeerd worden

  • 31 March 2014
  • 7 reacties
  • 664 Bekeken

Zouden jullie mij zsm weer willen aansluiten: ticketnummer: 804216.
Ik zeer ontevreden over dit grapje. Ik betaal per maand namelijk ''aansluitkosten'' waardoor inkomende gesprekken en diensten niet geblokkeerd mogen worden. 

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Kim 1 April 2014, 12:57

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi Hoi44#, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat je was geblokkeerd vanwege hoogverbruik en dat je aansluiting inmiddels gistermiddag is gedeblokkeerd.

De aansluitkosten à €14,99 betaal je eenmalig wanneer je klant bij Simyo wordt, omdat er een simkaart voor je op het netwerk wordt geactiveerd en er een persoonlijke pagina voor je wordt aangemaakt, deze aansluitkosten betaal je niet om niet geblokkeerd te worden.

Mocht je wat anders met aansluitkosten bedoelen, bijvoorbeeld de abonnementskosten die je maandelijks betaalt en vandaar niet geblokkeerd zou mogen worden, dan zou ik je willen aanraden om onze Algemene Voorwaarden even te raadplegen 🙂
Hallo, ik ben afgesloten wegens hoogverbruik, mijn S4 heeft in 1 nacht tig hoeveelheid mb's gedownload omdat die geen verbinding had met WIFI (blijkbaar), ineens was er een rekening van EUR 195,-, heb inmiddels een aanbetaling van EUR 100,- gedaan en kan nog steeds niet bellen. Heb sim geblokkeerd voor internet, maar dat ik nog steeds niet kan bellen, is erg .............
Badge +6
Hoi philip k, welkom op het forum!

Ik heb even naar je aansluiting gekeken en zie dat je inmiddels bent gedeblokkeerd, heb je al een keer je telefoon uit en weer aan gezet?
Hoi philip k, welkom op het forum!

Ik heb even naar je aansluiting gekeken en zie dat je inmiddels bent gedeblokkeerd, heb je al een keer je telefoon uit en weer aan gezet?


Is nu ok, bedankt.
S4 is waardeloos betreffende WIFI verbinding, heb "save"-stand WIFI via *#0011# uitgezet, maar nog steeds hele slechte WIFI verbinding.
Is probleem Samsung S4, mijn S3 werkt perfect,
Ciao, philip
Reputatie 5
Badge +10
Hoi philip k,

Dat is wel vervelend. Mocht je toch verbinding maken met wifi, dan raad ik je wel aan je 'mobiele data' uit te zetten op je telefoon. Dan kun je normaal gesproken geen verbinding met ons netwerk maken en voorkom je dus eventuele hoge kosten. Ook kun je 'internet op je mobiel' via Mijn Simyo uit zetten. Dan zet je de verbinding in ons systeem voor jouw aansluiting uit 🙂.

Heb je hier wat aan?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo ssimyo, ik kan zelf geen topic openen dus doe ik het even zo. Ik heb net een sms ontvangen waarin staat dat ik afgesloten ben vanwege een openstaande rekening. Dit klopt helemaal dus ik heb de rekening direct via de link in de eerder ontvangen email betaald. Ook heb ik een betaalbewijs gestuurd naar de klantenservice. Nu ben ik echter nog niet geblokkeerd, ik kan nog steeds bellen en sms'en, maar ik hoop dat dan ook te kunnen voorkomen. Hoelang duurt het voor de klantenservice mijn betaalbewijs verwerkt? Is dit mogelijk voor ik echt wordt afgesloten. Alvast bedankt voor uw reactie.
Badge +6
Hoi anitayy,

Helemaal goed dat je de factuur meteen betaald hebt via iDEAL, dan hoef je je verder geen zorgen te maken :)

Fijne Paasdagen!

Reageer