Skip to main content
Beste,



Ik ben wegens administratieve redenen afgesloten waarschijnlijk vanwege hoogverbruik. Nu zijn gisteren de abbonnementskosten afgeschreven van februari en op deze factuur kan ik niets terug vinden mbt extra kosten. Volgens mijn overzicht zijn er echter wel degelijk extra kosten gemaakt in de maand februari maar een bedrag hiervoor kan ik nergens terug vinden. Nu wil ik best een vooruitbetaling doen om te zorgen dat ik gedeblokkeerd word maar dan moet ik uiteraard wel weten wat dit bedrag moet zijn... En aangezien jullie klantenservice al dagen onbereikbaar is krijg ik niet echt de antwoorden die ik zoek en ben ik erg ontevreden over de service die jullie bieden en krijg ik zo langzamerhand echt spijt van mijn overstap naar jullie diensten.



Hopelijk krijg ik nu een antwoord...



Vriendelijke groet,
Hoi Miranda1981,



Je vraag is hier beantwoord.

Om het overzicht te bewaren op het forum wil ik je vragen niet meerdere topics te openen met dezelfde vraag.

Reageer