.

Beantwoord

Afgesloten wegens hoogverbruik

  • 25 November 2013
  • 1 reactie
  • 509 Bekeken

Beste Simyo,

Ik ben wegens administratieve redenen afgesloten van het netwerk! Hoe moet ik dit oplossen?
Want ik kan zien de de factuur van oktober nog niet betaald is, maar ik kan daar verder niks aan doen. 
Overigens heb ik geen herrinneringsmail gekregen, waarin er gemeld werd dat er een betaling open stond.

Graag hoor ik van jullie wat hiervoor de oplossing is, aangezien ik nu mobiel niet bereikbaar ben (en dit ook de enige telefoon is die ik kan gebruiken)!!

Groetjes, Pyne
icon

Beste antwoord door Natascha 26 November 2013, 11:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Beste Simyo,

Ik ben wegens administratieve redenen afgesloten van het netwerk! Hoe moet ik dit oplossen?
Want ik kan zien de de factuur van oktober nog niet betaald is, maar ik kan daar verder niks aan doen. 
Overigens heb ik geen herrinneringsmail gekregen, waarin er gemeld werd dat er een betaling open stond.

Graag hoor ik van jullie wat hiervoor de oplossing is, aangezien ik nu mobiel niet bereikbaar ben (en dit ook de enige telefoon is die ik kan gebruiken)!!

Groetjes, Pyne


Hoi Pyne van Eijken,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Mijn collega en moderator op dit forum Charlene heeft je vandaag gesproken op twitter en je een e-mail gestuurd met de informatie hoe je aansluiting kan deblokkeren.

Reageer