.

Beantwoord

Afgesloten terwijl dit de betalingsdatum nog niet verstreken is!

  • 24 December 2012
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Badge
Beste simyo,

Ik heb 5 dagen geleden de laatste sommatie gekregen tot betaling van mijn simyo-factuur.
Ik weet dat de factuur al even geleden betaald had moeten worden maar wist dat ik vandaag de factuur moest overmaken omdat hij anders werd overgedragen aan een incasso-bureau. Echter kwam ik vandaag op de link van buckaroo en ontdekte ik tot mijn stomme verbazing dat mijn factuur al uit handen is gegeven aan een incassobureau! Dit kan pas nadat de 5 dagen zijn verstreken en niet op de 5 e dag zelf. Ik ben het er niet mee eens dat ik nu moet wachten totdat het incassobureau contact met mij opneemt terwijl ik jullie vandaag nog gebeld heb en heb gezegd dat ik de  factuur wil betalen. Het enige wat ik krijg te horen is dat jullie niks meer kunnen doen en dat ik het maar moet afwachten. Terwijl jullie ook de factuur alsnog kunnen versturen zodat ik het bedrag meteen kan overmaken. Dit is namelijk ook al eens gebeurd bij een andere klant zag ik op jullie forum. 
Ik hoop dat jullie mij alsnog hiermee kunnen helpen want verder heb ik nog geen klachten gehad over simyo.

dit is mijn factuurcode 23188502

Mvg

Chandar
icon

Beste antwoord door Alex 2 January 2013, 15:07

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum sneakyb0y,

We hebben je gegevens gecontroleerd in ons systeem. We hebben zojuist een email gestuurd met meer informatie zodat je de factuur kunt betalen.

Groetjes,

Alex

Reageer