Skip to main content

.

Beste Simyo,



Afgelopen woensdag kreeg ik een sms dat ik afgesloten zou worden. Hierop gelijk betaald.

Om vijf uur een printscreen gemaakt en gemaild.( zoals staat op de site van Simyo) Daarna contact gehad met de klantenservice die vertelde mij dat ik donderdagmorgen aangesloten zou worden. Niet gebeurd en vandaag (Vrijdag) weer gebeld en kreeg te horen dat ik in de loop van de dag aangesloten zou worden. Vervolgens vroeg ik in hoeverre ik dan wel degelijk aangesloten word, was het antwoord dat weet u niet zeker.

Erg verwarrend als op de site aangegeven staat dat het met spoed kan als je belt en het vervolgens dus weer niet kan.

Mijn ticketnummer is 800335



Alex
Hoi Alex1983, welkom op ons forum!



Ik zie dat je ook deze post hebt geplaatst. Zou je in de toekomst je vraag op 1 plek op het forum willen stellen?

Je wordt niet sneller geholpen als je je vraag vaker stelt en elke vraag wordt hier beantwoord 🙂

Reageer