Skip to main content
Beste Simyo,



Afgelopen woensdag kreeg ik een sms dat ik afgesloten zou worden. Hierop gelijk betaald.

Om vijf uur een printscreen gemaakt en op gemaild. (zoals staat op de site van Simyo) Daarna contact gehad met de klantenservice die vertelde mij dat ik donderdagmorgen aangesloten zou worden. Niet gebeurd en vandaag (Vrijdag) weer gebeld en kreeg te horen dat ik in de loop van de dag aangesloten zou worden. Vervolgens voreg ik in hoeverre ik dan wel degelijk weer aangesloten word was het antwoord dat weet u niet zeker.

Erg verwarrend als op de site aangegeven staat dat het met spoed kan als je belt en het vervolgens dus weer niet kan.

Mijn ticketnummer is 800335.



Alex
Hoi Alex1983,



In je gegevens zie ik dat je inmiddels al bent gedeblokkeerd, gelukkig :)

In de laatste herinneringse-mail die je hebt gekregen staat de volgende zin:

Nadat het openstaande bedrag van EUR XX,XX via iDEAL is betaald, wordt je mobiele aansluiting automatisch binnen 3 werkdagen gedeblokkeerd.


Nu is je betaling op 27 maart verwerkt en vervolgens op de 30e gedeblokkeerd.



Het mailtje met je betaalbewijs heb ik gesloten, evenals het mailtje waarin je nogmaals deze vraag stelt.



Je geeft aan dat je hierover contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Jammer genoeg kan ik daar niets van terugvinden :(

Als je mij per privébericht het nummer en de datum wilt sturen waarmee je gebeld hebt, kan ik nagaan wie je gesproken hebt en die collega beter laten coachen.

Reageer