Iig is internet afgesloten, we kregen een mail door waarbij ik via ideal kon betalen.
Dat heb ik gisteren gedaan, maar ben toch afgesloten.
Wanneer wordt ik weer aangesloten?
Wat raar dat je na betalen nog steeds niet bent aangesloten 😞 Als je via iDEAL betaalt, wordt je meestal wel vrij snel weer aangesloten. Ik zie wel dat je betaling al binnen is gekomen en dat je weer bent aangesloten. Als je je telefoon uit zet en weer aan kun je weer bellen en gebeld worden 🙂
Hoi jadaelove,
Ook bij jou duurde het iets langer voordat je weer was aangesloten 😞 Ik zie dat je op dezelfde dag bent aangesloten als toen je je reactie hebt geplaatst, klopt dat?
Je bent nu in ieder geval aangesloten en je zou dus gewoon weer moeten kunnen bellen 🙂 Anders moet je even je telefoon uit en weer aan zetten.
Dat je hier wat meer over wilt weten, kan ik me voorstellen. Ik heb in jouw gegevens gekeken en zie dat je sinds vanochtend half 9 weer aangesloten bent. Kun je ook weer gebruik maken van jouw telefoon? Mocht dit nog niet lukken, dan wil ik je vragen jouw toestel even uit en aan te zetten. Dit verhelpt in de meeste gevallen het probleem. Laat je even weten of alles weer werkt zoals het hoort?
Groetjes,
Angela
Goede avond,
Ik zit helaas met hetzelfde probleem. Gisteren heb ik mijn internetbundel opnieuw ingesteld en daarbij ben ik blijkbaar over mijn limiet heen gegaan. Ik heb inmiddels weer 20 euro aan beltegoed uitgegeven, maar als ik probeer te bellen krijg ik ook de melding dat ik om administratieve redenen ben afgesloten. Wanneer kan dit worden verholpen?
Groetjes Frank-Jan
Hoi
Welkom op het Simyo Forum!
Goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb jouw aansluiting er bij gepakt en zie dat je vannacht om 00:25 zou moeten zijn gedeblokkeerd.
Omdat je dit bericht later hebt geplaatst is het dus duidelijk dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Zou jij voor mij je telefoon toestel 15 minuten helemaal kunnen uitschakelen en mij dan daarna laten weten of het probleem is verholpen of niet?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Tessanne
Hoi Tessanne,
Ik heb nu weer verbinding met het netwerk . Bedankt voor de hulp.
Groetjes Frank-Jan
Hoi
Geen dank, goed om te horen dat alles weer werkt!
Geniet alvast van je weekend!
Groetjes,
Tessanne
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.