Hallo,
Ik ben weer afgesloten waarnschijnlijk door mijn verbruik. Ik wil graag dat ik aangesloten word omdat het voor mij heel erg belangrijk is dat ik bereikbaarben en mensen kan bellen. Die factuur word wel betaald ik ben al ik weet niet hoeveel jaar klant bij jullie dus haal ook alsjeblieft dat automatische blokade systeem eraf. alvast bedankt,
ilya
Bladzijde 1 / 1
Ik ben weer afgesloten waarnschijnlijk door mijn verbruik. Ik wil graag dat ik aangesloten word omdat het voor mij heel erg belangrijk is dat ik bereikbaarben en mensen kan bellen. Die factuur word wel betaald ik ben al ik weet niet hoeveel jaar klant bij jullie dus haal ook alsjeblieft dat automatische blokade systeem eraf. alvast bedankt,
ilya
Hoi Ilya,
Ik zie dat je vanochtend contact heb gehad met de klantenservice. Je aansluiting kan pas worden gedeblokkeerd wanneer er een tussentijdse betaling hebt gedaan en je ons voorziet van een betaalbewijs. Wanneer wij het betaalbewijs hebben ontvangen zal je aansluiting worden gedeblokkeerd.
Hoi ilya,
Is opschalen naar een hogere bundel geen optie voor je?
Is opschalen naar een hogere bundel geen optie voor je?
Is het niet ongelijk om alleen afgesloten te worden vooruitgaande gespreken
Ben ook ooit een keer afgesloten geweest voor hoogverbruik (terecht) maar ben dan direct niet meer bereikbaar en dat is waardeloos vooral als je het nummer ook voor werk gebruikt
Ben ook ooit een keer afgesloten geweest voor hoogverbruik (terecht) maar ben dan direct niet meer bereikbaar en dat is waardeloos vooral als je het nummer ook voor werk gebruikt
Dat vind ik een prima oplossing erickiel, voor Simyo moet dat geen probleem zijn denk ik omdat jezelf geen kosten meer maakt. Wel zullen ze dan ook de internetoptie uit moeten zetten, dat is vaak de kostenveroorzaker.
Heb hiervoor bij simpel gezeten en daar was het totaal geen probleem
Ben het er mee eens over dat hoogverbruik maar doe het dan voor uitgaande gesprekken en idd internet uit
Het is natuurlijk dan ook niet leuk maar beter dan totaal van de wereld zijn met de telefoon
Ben het er mee eens over dat hoogverbruik maar doe het dan voor uitgaande gesprekken en idd internet uit
Het is natuurlijk dan ook niet leuk maar beter dan totaal van de wereld zijn met de telefoon
Het is natuurlijk dan ook niet leuk maar beter dan totaal van de wereld zijn met de telefoon
Wat een invloed heeft de invoering van de mobiel gehad, te vergelijken met de computer, we kunnen niet meer zonder deze dingen normaal functioneren.
Privé misschien wel eens een paar dagen, maar op je werk, stel je voor, niet bereikbaar en geen automatisering
Ik ben al vroeg begonnen, zowel met automatisering (1967 beroepsmatig) als met mobiel.
Als je nu op straat rondloopt zie je vrijwel iedereen bezig met een smartphone, bellen, whatsappen, pingen, internetten noem maar op.
Ben ook ooit een keer afgesloten geweest voor hoogverbruik (terecht) maar ben dan direct niet meer bereikbaar en dat is waardeloos vooral als je het nummer ook voor werk gebruikt
Hoi Erickiel,
Ik snap je vraag alleen het systeem dat de klanten hiervoor afsluit ziet niet wat verbruik veroorzaakt die ziet alleen dat het bedrag is overschreden. Wanneer een klant zich in het buitenland bevindt en wij de klant alleen afsluiten voor uitgaande gesprekken kunnen de kosten oplopen wanneer de klant gebeld wordt. Dat is de reden dat de aansluiting aan 2 kanten worden geblokkeerd. Na een tussentijdse betaling zal de aansluiting dan worden gedeblokkeerd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.