Skip to main content
Goedemiddag,



Zojuist kwam ik erachter dat ik ben afgesloten vanwege administratieve redenen. Kijk ik naar mijn facturen dan is alles betaald! Kijk ik naar mijn verbruik dan zie ik dat ik gisteren voor 112€!! aan internet heb gebruikt, terwijl ik gewoon thuis was. 

Nu ben ik vermoedelijk geblokeeerd ivm hoogverbruik. Ik zou graag zsm gedeblokkeerd worden. Wat moet ik hiervoor doen?



Mvgr Saskia
Hoi SaskiaLin,



Leuk dat je je vraag op het forum stelt, welkom :)



Wel jammer dat het komt wegens hoogverbruik 😞 Ik zie dat je al contact hebt gehad met een collega over de telefoon. Er is wegens het hoge dataverbruik besloten om je een eenmalige coulance aan te bieden. Al je kosten buiten de bundel zijn kwijtgescholden. We hebben dat verrekend voor een hogere databundel, waardoor je 'binnen' die bundel bent gebleven :)



Als je nog vragen hebt, dan help ik je graag verder. Het klopt toch wel dat je inmiddels weer kunt bellen?

Reageer