.

Beantwoord

afgesloten

  • 21 June 2012
  • 5 reacties
  • 788 Bekeken

Badge
Mijn vraag is ik ben afgesloten van mijn abbonement omdat ik 2 facturen heb openstaan, nu ligt er eentje bij de deurwaarder waarmee ik een betalingsregeling heb getroffen. als ik de laatste factuur betaal van afgelopen maand word ik dan gewoon aangesloten. 06* is mijn mobiel
icon

Beste antwoord door Arie 23 June 2012, 14:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Datzelfde probleem heb ik ook, ik heb 3 facturen openstaan en ben vandaag afgesloten, terwijl ik een betaalafspraak heb voor 1 factuur en de helft van een andere factuur die ik morgen zou overmaken, maar toch ben ik afgesloten, nu vraag ik me af hoe het contact verloopt tussen het incassobureau en Simyo, word je weer terug aangesloten als je een achterstallige factuur volledig betaald en een betalings afspraak heb gemaakt met het incassobureau?!
groetjes Colin
Oh ja, er staat ook op simyo dat je voordat je word afgesloten daarvan op de hoogte word gebracht per e-mail en ook informatie krijgt over het heraansluiten van je mobiele nummer, maar daar heb ik ook niks van gemerkt! Geen mail of wat dan ook gekregen.
Badge +2
Beste Ralfinho en Colinski,

Wij zullen jullie pas heraansluiten op het moment dat wij van het incassobureau te horen krijgen dat jullie de volledige openstaande vordering bij hun hebben voldaan. Helaas kan je niet worden heraangesloten als je een betalingsregeling hebt.

Groetjes,

Arie
hallo,

hier ook zoon probleem ik hoorde de 29e september al aangesloten te zijn
mijn rekening netjes betaald maar kan nog steeds niet bellen en is nu al een week overheen.
hoelang duurt het nog want de 48 uur zijn al heeeeellll lang om?

mvg Sabrin bijlsma
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum SabrinaB,

Volgens ons systeem is je aansluiting weer geactiveerd na het zien van de betaalde vorderingen.

Groetjes,

Alex

Reageer