.

Beantwoord

administratieve redenen??

  • 7 November 2012
  • 1 reactie
  • 343 Bekeken

Hallo simyo,

Mijn nummer is 06xxxxxxx en ik kan sinds gister niet meer belle,
ik krijg een bericht om administratieve redenen buiten gebruik gesteld,
naar mijn simyo gegaan en daar staan al mn fakturen gewoon op betaald dus begrijp het niet
heeel vervelend...

kan dit opgelost worden?

groet bart
icon

Beste antwoord door Wayne 8 November 2012, 10:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Bartje b,

Uit onze gegevens blijkt dat je geblokkeerd bent vanwege hoogverbruik. De rekening bedraagt momenteel € 117,76. Wij kunnen jou heraansluiten als je een tussentijdse betaling van minimaal € 100,00 naar ons overmaakt. Op het moment dat je het bedrag betaald hebt, kan je ons een betaalbewijs in de vorm van een printscreen mailen.

Om het snelst te worden heraangesloten is het beter om, gelijk nadat je het mailtje hebt verstuurd, telefonisch contact met ons op te nemen. Op deze manier kunnen wij dit gelijk bij onze financiële afdeling neerleggen zodat wij jou kunnen heraansluiten. Je kan de tussentijdse betaling overmaken naar:

Rekeningnummer: 12.15.03.038
T.a.v. Buckaroo Online Payment Services
Onder vermelding van "Simyo" en uw mobiele nummer

Let op dat op het betaalbewijs het rekeningnummer van Buckaroo en van u zelf zichtbaar is!

Reageer