Skip to main content
Beste Simyo,

ik kreeg vorige week donderdag (15-08) een sms ivm een betalingsachterstand ik wist niet dat er geen geld stond op die rekening en ben de zelfde dag nog naar de bank gereden en heb geld gestort. er is nu wel het bedrag van mij rekening afgehaald maar mijn aansluiting is geblokkeerd. mij vraag is dus: hoe dat kan? en wanneer ik weer kan bellen?
Beste Simyo,

ik kreeg vorige week donderdag (15-08) een sms ivm een betalingsachterstand ik wist niet dat er geen geld stond op die rekening en ben de zelfde dag nog naar de bank gereden en heb geld gestort. er is nu wel het bedrag van mij rekening afgehaald maar mijn aansluiting is geblokkeerd. mij vraag is dus: hoe dat kan? en wanneer ik weer kan bellen?




Hoi martijn.vandoorn,



Wanneer je zelf een bedrag overmaakt, dan komt dat niet automatisch op de juiste plek binnen. Wij sturen normaliter een herinnering met een betalingslink voor iDeal. Wanneer je die gebruikt, komt je rekening automatisch op betaald te staan, en raak je niet geblokkeerd.

Wat je kunt doen om nu gedeblokkeerd te worden, is een betaalbewijs sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] ovv je telefoonnummer. Dat wil zeggen, een printscreen van je overmaking aan Buckaroo. Daarop moeten het bedrag, de datum, en de rekeningnummers te zien zijn.

Wanneer we dit binnen hebben, kan de financiële afdeling je betaling achterhalen en je weer aansluiten. :)



Laat je even weten of dat lukt?



Groetjes,

Charlene

Reageer