Skip to main content

.

Mijn ervaring met Simyo:



-super slecht bereik en dan voornamelijk bijna nergens internetverbinding of super slechte snelheid waarbij een whatsapp bericht vaak er nog moeite mee heeft

-klantenservice ver onder de maat, je staat lang in de wacht of je staat in de wacht en word er ineens uitgegooid

-na het bekijken van alle facturen veel spookbedragen tegengekomen (kleine bedragen)



En dan het volgende... Mijn simyo is afgesloten dit doordat ik een achterstallige rekening van 5Euro heb. Hier was ik zelf niet van op de hoogte ik heb zelf geen enkele herrinering gehad, de maanden er na zijn wel gewoon afgeschreven. En plots ligt er een incasso bureau brief op de deurmat dat ik niet heb gereageerd op eerdere aanmaningen? Nu is de rekening 8x zo duur! Verreweg belachelijk. Die 40E kan me gestolen worden. Ik heb nu meteen mijn abbonement hier opgezegd. Zo blijkt maar weer dat ''goedkoop --->> slechte koop is!



En betreft die rekening die word gewoon betaald maar jullie gaan hier ongetwijfeld nog wat over horen omtrent deze klacht. 
😕 

Gelukkig bestaan er ook wel tevreden klanten..........🆒
Mijn ervaring met Simyo:



-super slecht bereik en dan voornamelijk bijna nergens internetverbinding of super slechte snelheid waarbij een whatsapp bericht vaak er nog moeite mee heeft

-klantenservice ver onder de maat, je staat lang in de wacht of je staat in de wacht en word er ineens uitgegooid

-na het bekijken van alle facturen veel spookbedragen tegengekomen (kleine bedragen)



En dan het volgende... Mijn simyo is afgesloten dit doordat ik een achterstallige rekening van 5Euro heb. Hier was ik zelf niet van op de hoogte ik heb zelf geen enkele herrinering gehad, de maanden er na zijn wel gewoon afgeschreven. En plots ligt er een incasso bureau brief op de deurmat dat ik niet heb gereageerd op eerdere aanmaningen? Nu is de rekening 8x zo duur! Verreweg belachelijk. Die 40E kan me gestolen worden. Ik heb nu meteen mijn abbonement hier opgezegd. Zo blijkt maar weer dat ''goedkoop --->> slechte koop is!



En betreft die rekening die word gewoon betaald maar jullie gaan hier ongetwijfeld nog wat over horen omtrent deze klacht. 




Hoi Jeroeno,



Welkom op het forum!

Ik vind het spijtig te horen dat je zo over Simyo denkt. Dit is zeker niet het gevoel dat Simyo wilt achter laten bij klanten.

Ik heb in het systeem gekeken en gezien dat je voor de factuur voor de maand december er vanuit Buckaroo onze financiële partner 3 keer e-mails zijn verstuurd naar het e-mail adres dat bij Simyo bekend is. Er is niet gereageerd op de betaal links om de factuur te betalen dat is de reden dat de vordering is overgedragen aan het incassobureau.

Reageer