Skip to main content
Hallo,



Ik zit net bij mijn facture te kijken en tot mijn verbazing zie ik opeens dat ik €23,- aanabonnementskosten heb gemaak.

Ik ben hier nogal verbaast over want ik had nog voldoende toegoed en ben dus nergens overheen gegaan.

Waar ik iedere keer al bang voor was is nu dus werkelijkheid  geworden en ga dus meer betalen dan de verwachte €15,50.

Ik ben hier nogal teleurgesteld over en hoop dat iemand mij gauw kan helpen..
Hallo Joe,



Misschien kun je wat meer informatie verschaffen, zoals:

- over welke periode gaat het?

- is het een eerste periode waarin een verrekening heeft plaatsgevonden van een gebroken periode?

- als je een factuur hebt gehad, dan kun je ook zien waarvoor je extra hebt moeten betalen.



Kortom, iets meer info en we kunnen meedenken.
Het gaat om deze maand (februari) 



€19,17 aan 2 x Internet bundel 1500 (12 maanden)

€4,60 aan 2 x Simyo 100 (12 maanden)



Ik had bij verbruik nog voldoende Bel/SMS tegoed en hetzelfde geld voor mijn internetbundel
Wat is de ingangsdatum van je abonnement? Als ik de bedragen bekijk dan lijkt het alsof er een verrekening heeft plaatsgevonden van een eerdere gebroken periode.
Volgens mij 12 februari dit is mijn eerste maand bij simyo en doordit voorval heb ik helaas nu al een slechte ervaring met Simyo..
Joe, als ik je mag adviseren, dat mag denk ik wel, omdat je je vraag op dit forum neerlegt, zou ik even telefonisch contact opnemen met de Klantenservice. Hier zul je direct een antwoord/oplossing krijgen. Via dit forum is de reactietijd enkele dagen. Áls je probleem al wordt opgepakt natuurlijk.



Edit: NB Het zal zeker goed gaan komen!



Succes.
Ja ik wou net ook al gelijk bellen maar naar 5minuten stond ik nog steeds in de wachtrij.

Ik hoop dat het goed komt en het een eenmalige vergissing is want dit is pas mijn eerste maand bij simyo en niet netjes geregeld.
Hallo,



Ik zit net bij mijn facture te kijken en tot mijn verbazing zie ik opeens dat ik €23,- aanabonnementskosten heb gemaak.

Ik ben hier nogal verbaast over want ik had nog voldoende toegoed en ben dus nergens overheen gegaan.

Waar ik iedere keer al bang voor was is nu dus werkelijkheid  geworden en ga dus meer betalen dan de verwachte €15,50.

Ik ben hier nogal teleurgesteld over en hoop dat iemand mij gauw kan helpen..




Hoi Joe,



Op je 1ste factuur van Simyo betaal je altijd 2 maanden abonnementskosten. Je betaalt abonnementskosten voor de maand dat je klant bent geworden en voor de daarop volgende maand. In jouw geval is dat abonnementskosten vanaf 13-2-13 - 28-2-13 en 1-3-13 - 31-3-13. Op de je volgende factuur ga je abonnementskosten betalen voor 1 maand. Zie hier voor meer uitleg over je 1ste factuur.

Reageer