.

Beantwoord

abonnement prijs anders dan afgesproken

  • 27 August 2013
  • 3 reacties
  • 384 Bekeken

Badge
ik heb al jaren een nummer bij simyo, eerst prepaid toen naar een maandabonnement. het bedrag was al tijden 300 min. voor 6,99 pmnd.
(zelfs nog een tijdje met ook wat mb, maar dat is er ook al uitgehaald) Dat was nog te begrijpen, maar nu zie ik dat mijn abonnement zonder dat ik het weet overgezet is naar 9,99 pmnd.
waarom weet ik hier niets van en via de site heb ik wel gezien dat je voor een jaarabonnement 7 euro betaald voor 300 min. maar volgens mij moet ik dat zelf beslissen en kunnen jullie dat toch niet zomaar om gaan zetten? graag zie ik weer normaal het bedrag van 6,99 pmnd op mijn faktuur en de mogelijkheid om te beslissen wat ik wil, voordat ik zomaar 9,99 betaal.
icon

Beste antwoord door Ernst 28 August 2013, 15:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Gerriet,

Ik ben er even ingedoken en heb een foutje in onze programmering ontdekt. Gelukkig had onze IT afdeling het eerder ontdekt en al gefixed :)

Je hebt een Simyo Geregeld. Op die Simyo Geregeld krijg je korting. Deze was al een paar keer automatisch verlengd en zou eigenlijk op 31-07-2013 ook weer verlengd worden. Nou, daar ging dus iets fout...

Op je volgende factuur heb je gewoon weer die korting + de korting die je voor augustus gemist had 😃
Badge
Hallo Ernst,
Bedankt voor je bericht.
Ik neem aan dat je ook de factuur van juli corrigeerde, want toen heb ik ook al 9,99 betaald.
Maar goed om te weten dat het nog wel goed zit.
Vr.gr.
Badge +6
Hoi Gerriet,

Er zal op de factuur van augustus (welke de derde donderdag van september online komt) een correctie staan à €3,00 in verband met de €9,99 abonnementskosten op de factuur van juli 🙂.

Reageer