Skip to main content
Beste heer/mevrouw,



Ik ben per 1 augustus overgestapt naar een andere aanbieder inclusieve nummer behoud. En toch krijg ik van jullie nu nog een factuur voor de maand augustus, dus volgens mij loopt er iets mis! Ik hoop hier snel een antwoord op te krijgen!



Met vriendelijk groet!
Hoi Joooooo,



Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Factuur. Op deze manier kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden :)



Ik heb het meteen voor je nagekeken. Op 29 juli ben je overgestapt naar een andere provider. Je hebt hierna nog twee facturen ontvangen met abonnementskosten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.



Op je factuur van juli staan abonnementskosten voor de maand augustus en verbruikskosten voor de maand juli. De verbruikskosten voor juli zijn € 22,17. Op je factuur van augustus staan alleen abonnementskosten voor de maand september. Wil je je facturen van juli en augustus storneren? De financiële afdeling zal je vervolgens een iDEAL link sturen met het aangepaste bedrag. Het aangepaste bedrag bestaat uit je verbruikskosten van juli. Ook zullen je abonnementskosten voor 30 juli en 31 juli worden verrekend met het aangepaste bedrag 😉 Nadat je je facturen hebt gestorneerd zul je automatisch twee herinneringen ontvangen. Je kunt de automatische herinneringen negeren.



Heb ik je vraag zo volledig beantwoord? 🙂
Hey Naomi,



bedankt voor je reactie, dat helpt me al heel veel verder:) 

Alleen blijft nog een vraag over: Hoe kan ik me facturen stornere?



Ik hoor graag van je,



Groetjes
Hoi Joooooo,



Fijn dat Noami het zo duidelijk heeft uitgelegd 🙂 Je kunt de incasso via je eigen bank storneren. Bij de meeste banken kun je dit ook via internetbankieren doen, dat is wel zo makkelijk lijkt me!



Helaas is dit bij elke bank anders geregeld, dus als je het niet in je eigen bankomgeving kunt vinden is het verstandig om contact met ze op te nemen 🙂



Laat je ons weten als het je is gelukt?

Reageer