.

Beantwoord

abonnement onjuist in rekening gebracht

  • 24 October 2012
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Alex,

Je had bij mij het internet abonnement internet vaak uitgezet. Dit kon ik niet zelf omdat dit bij mij niet zichtbaar was. 

Opnieuw is internet in de laatste faktuurmaand in rekening gebracht terwijl ik geen abonnement heb.

Hierbij het verzoek om dit abonnement uit jullie systeem te verwijderen en de faktuur te corrigeren.

Joep
icon

Beste antwoord door mimi 26 October 2012, 13:20

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +2
Beste joep,

Uit onze gegevens blijkt dat de internetbundel per 01-11 is opgezegd. Ook blijkt dat er deze maand gebruik is gemaakt van de internetbundel. Hierdoor zal de maand oktober ook in rekening worden gebracht.

Groetjes,

Arie
Badge
Bovenstaand antwoord is niet acceptabel.

Gisteren met Simyo gebeld (Wayne) die kon zien dat het bij mij al een tijdje mis is. Ik heb geen internet abonnement maar krijg hem wel in rekening gebracht. Door Alex van Simyo is dit in augustus in het syssteem veranderd. Ik kon dit zelf niet want ik had immers geen abonnement, 1 maand later zelfde probleem.

Wayne zei dat eea opgelost wordt en bij de IT afdeling van Simyo moet worden opgelost, het is daar bekend. Blijkbaar heeft iemand van Simyo het abonnement per 1/11 opnieuw afgemeld. Nu nog de abonnementskosten over deze maand corrigeren.

Joep
Reputatie 5
Badge +10
Hoi joep,

Ik zie dat de internet bundel per 1/11 wordt beëindigd. Dit had inderdaad eerder het geval moeten zijn. We zullen de kosten voor de internet bundel Vaak (€ 16,99) in mindering brengen. Het internet verbruik van september en oktober (totaal 1,7 mb) zal van dit bedrag worden afgehaald. Op de oktober factuur zal daarom een verrekening worden toegepast van € 15,29. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,

Dit is een correcte manier van oplossen. Bedankt.

Joep

Reageer