Skip to main content
Mijn abonnement is via mijn nieuwe provider opgezegd en mijn simyo-simkaart is daardoor sinds 6 november uit de lucht. Toch heb ik nog een factuur ontvangen met daarop de abonnementskosten voor de hele maand november, terwijl ik geen gebruik heb (kunnen) maken van de simkaart.

Graag zie ik hier een oplossing voor.
Mijn abonnement is via mijn nieuwe provider opgezegd en mijn simyo-simkaart is daardoor sinds 6 november uit de lucht. Toch heb ik nog een factuur ontvangen met daarop de abonnementskosten voor de hele maand november, terwijl ik geen gebruik heb (kunnen) maken van de simkaart.

Graag zie ik hier een oplossing voor.




Hoi Anke1,



Dat klopt. De abonnementskosten worden altijd een maand vooruit gefactureerd. Ze stonden daarom al op de factuur, voor je weg ging naar je nieuwe provider. Wij verrekenen dat altijd in een terugbetaling, die jij dus nog zult ontvangen op het rekeningnummer bij ons bekend. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken. Maar logisch dat je ernaar vraagt, hoor. :)

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes, Charlene
Hoi Charlene,



Mijn vraag is inderdaad beantwoord! Dan wacht ik de terugbetaling nog even af.

Bedankt!



Groetjes Anke
Hoi Charlene,



Mijn vraag is inderdaad beantwoord! Dan wacht ik de terugbetaling nog even af.

Bedankt!



Groetjes Anke




Hoi Anke1,



Fijn om te lezen dat je vraag is beantwoord. Graag gedaan en een fijne dag.
Hallo,



Graag kom ik toch nog even terug op bovenstaande vraag. Ik heb de terugbetaling nog steeds niet ontvangen en het staat ook niet aangegeven op de laatste factuur. Wanneer wordt dit bedrag terug over gemaakt?



Groetjes Anke
Hallo,



Graag kom ik toch nog even terug op bovenstaande vraag. Ik heb de terugbetaling nog steeds niet ontvangen en het staat ook niet aangegeven op de laatste factuur. Wanneer wordt dit bedrag terug over gemaakt?



Groetjes Anke




Hoi Anke1,



Dat gaat via de financiële afdeling. Dit zie je inderdaad niet op je factuur. Je ontvangt gewoon een bedrag op je rekening. Ik ga zo voor je navragen wanneer precies 🙂 Daar kom ik dus bij je op terug..



groetjes,

Charlene

Reageer