Geachte heer mevrouw,
In april heb ik een abonnement bij een andere profider aangesloten. De porteerdatum hiervan was begin mei. Van de maand april heb ik nog een factuur ontvangen, maar zojuist kreeg ik bericht dat ik over de maand mei + juni ook een factuur heb gekregen. Het lijkt er op alsof mijn abonnement bij Simyo niet correct is afgesloten. Kunt u hier naar kijken?
Vriendelijke groet,
Simon Rosmolen
Bladzijde 1 / 1
Hoi Simon033,
Jammer dat je geen klant meer bent bij ons. De factuur waar je op doelt is gebaseerd op de verbruikskosten uit april. Dit was 12 cent. Er zijn geen vaste abonnementskosten voor juni in rekening gebracht. Wel zie ik dat de vaste abonnementskosten in rekening zijn gebracht voor de maand mei op je factuur die vorige maand is afgeschreven. Ik dat deze kosten nog niet zijn teruggestort op je rekening. Ik heb het verzoek ingediend om deze kosten binnen 4 weken terug te storten op je rekening. Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Jammer dat je geen klant meer bent bij ons. De factuur waar je op doelt is gebaseerd op de verbruikskosten uit april. Dit was 12 cent. Er zijn geen vaste abonnementskosten voor juni in rekening gebracht. Wel zie ik dat de vaste abonnementskosten in rekening zijn gebracht voor de maand mei op je factuur die vorige maand is afgeschreven. Ik dat deze kosten nog niet zijn teruggestort op je rekening. Ik heb het verzoek ingediend om deze kosten binnen 4 weken terug te storten op je rekening. Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.