Hallo,
Reeds enkele weken heb ik geen abonnement meer bij jullie. Wel ontvang ik een mail dat mijn factuur klaar staat, dit is op zich al raar. Als ik deze wil bekijken, log ik in op "mijn Simyo". Dit lukt dus niet, krijg een foutmelding.
Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is?
Groet Fimke
Bladzijde 1 / 1
Beste Fimke,
Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken. Je hebt een factuur gekeken voor de gebruikskosten van de maand juni omdat je op 3 juni een sms hebt verstuurd naar het buitenland.
Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken. Je hebt een factuur gekeken voor de gebruikskosten van de maand juni omdat je op 3 juni een sms hebt verstuurd naar het buitenland.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.