.

Beantwoord

aansluitkosten voor start abonnement

  • 20 October 2013
  • 6 reacties
  • 407 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb een factuur gekregen van de maand september terwijl mijn nummer nog niet eens is overgezet. In de e-mail staat dat het factuurbedrag automatisch wordt geïncaseerd, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling, omdat ik nog geen gebruik maak van jullie diensten. 

Graag zo snel mogelijk opheldering hierover.
icon

Beste antwoord door Charlene 21 October 2013, 16:32

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat voor een factuur?  Wat wordt in rekening gebracht? 
Badge +1
Hoi rob1,

Wellicht is dit een automatische "eerste factuur", deze zou eigenlijk niet al vóórdat je gebruik hebt gemaakt van je sim-kaart gegeneerd moeten worden.
Wacht even af of deze factuur afgeschreven wordt, dan kun je later nog contact opnemen met de klantenservice om dit bedrag te laten storneren.
Eventueel zouden ze het bedrag wellicht ook best kunnen combineren met je volgende factuur, dit moet je even met de klantenservice bespreken.

Succes ermee!

Met vriendelijke groet,
Mike Matheeuwsen
Hoi rob1,

Wellicht is dit een automatische "eerste factuur", deze zou eigenlijk niet al vóórdat je gebruik hebt gemaakt van je sim-kaart gegeneerd moeten worden.
Wacht even af of deze factuur afgeschreven wordt, dan kun je later nog contact opnemen met de klantenservice om dit bedrag te laten storneren.
Eventueel zouden ze het bedrag wellicht ook best kunnen combineren met je volgende factuur, dit moet je even met de klantenservice bespreken.

Succes ermee!

Met vriendelijke groet,
Mike Matheeuwsen


Bedankt voor je antwoord.

Het was eingelijk ook de bedoeling om via dit forum in contact te komen met de klantenservice, maar dat kan dus niet? 
Reputatie 7
Badge +9
De klantenservice is alleen per telefoon of Twitter te bereiken, maar de forum moderators hier kunnen ook heel veel zaken oplossen!
Badge +8
Ik heb een factuur gekregen van de maand september terwijl mijn nummer nog niet eens is overgezet. In de e-mail staat dat het factuurbedrag automatisch wordt geïncaseerd, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling, omdat ik nog geen gebruik maak van jullie diensten. 

Graag zo snel mogelijk opheldering hierover.


Hoi Rob1,

Dit zijn de eenmalige aansluitkosten. Als het goed is, kun je die ook gespecificeerd zien staan op je factuur.
Je abonnement is inderdaad nog niet begonnen, maar je simkaart is al wel geactiveerd.
Vanaf het moment dat je nummer is overgezet zul je ook abonnementskosten gaan betalen.

Is het nu wat duidelijker?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi rob1,

Wellicht is dit een automatische "eerste factuur", deze zou eigenlijk niet al vóórdat je gebruik hebt gemaakt van je sim-kaart gegeneerd moeten worden.
Wacht even af of deze factuur afgeschreven wordt, dan kun je later nog contact opnemen met de klantenservice om dit bedrag te laten storneren.
Eventueel zouden ze het bedrag wellicht ook best kunnen combineren met je volgende factuur, dit moet je even met de klantenservice bespreken.

Succes ermee!

Met vriendelijke groet,
Mike Matheeuwsen


Hoi Mike,

Bedankt voor het meedenken. Wij factureren de aansluitkosten in de maand dat de simkaart geactiveerd wordt. Dan kun je namelijk in principe al gebruik maken van je tijdelijke nummer tegen buiten bundel tarieven. Dan ben je 'aangesloten'. Dat combineren van facturen, dat doen we niet bij Simyo.

Groetjes,
Charlene

Reageer