Hallo,
Ik heb plotseling aansluitkosten op mijn rekening staan terwijl ik niets heb veranderd. Tevens kan ik mijn mobiel niet meer gebruiken. Ik ben niet aangemeld bij een netwerk!? Hoe kan dit en vooral ,hoe gaan jullie dit ze snel mogelijk oplossen/
mvg Wim
Bladzijde 1 / 1
Hoi pigeon,
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je al per e-mail contact met ons hebt gehad. Je bent overgestapt van prepaid naar sim only. Dan hoor je inderdaad geen aansluitkosten te betalen. Dit hebben wij verkeerd in rekening genomen en zullen wij binnen 4 weken terugstorten op uw rekening. Excuses hiervoor.
Wat bedoel je precies met ''Ik ben niet aangemeld bij een netwerk''? Kun je helemaal niet bellen en internetten? Ik zie dat er al wel een reset is gedaan, heeft dat misschien geholpen? Heb je op één of meerdere locaties last én doet je simkaart het wel in een andere telefoon?
Ik krijg graag een terugkoppeling van je 🙂
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je al per e-mail contact met ons hebt gehad. Je bent overgestapt van prepaid naar sim only. Dan hoor je inderdaad geen aansluitkosten te betalen. Dit hebben wij verkeerd in rekening genomen en zullen wij binnen 4 weken terugstorten op uw rekening. Excuses hiervoor.
Wat bedoel je precies met ''Ik ben niet aangemeld bij een netwerk''? Kun je helemaal niet bellen en internetten? Ik zie dat er al wel een reset is gedaan, heeft dat misschien geholpen? Heb je op één of meerdere locaties last én doet je simkaart het wel in een andere telefoon?
Ik krijg graag een terugkoppeling van je 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.