.

Beantwoord

Aanpassen internet bundel

  • 21 November 2012
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

Badge
Omdat ik niet veel gebruik maak van internet heb ik mijn bundel aangepast van 1000mb naar 200mb maar tot mijn verbazing worden er nu 2 bundels in rekening gebracht. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn..  Ik heb dit gedaan om goedkoper uit te zijn ipv duurder.
Daarbij is het ook niet meer mogelijk om de bundel aan te passen alsof ik helemaal geen internetbundel heb.
icon

Beste antwoord door Alex 22 November 2012, 12:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Ssjaak,

Ik heb je factuur even bekeken en zie dat de internet bundel van 1GB voor de periode 1/11 - 30/11 in rekening is gebracht. De internet bundel 200 mb is alvast in rekening gebracht voor de periode 1/12 -31/12. Dat betekent dat op je volgende factuur ook geen internet abonnementskosten in rekening worden gebracht voor nogmaals de periode van december.

Groetjes,

Alex
Badge
Bedankt voor je antwoord Alex..

Ik snap echt de logica niet? Mijn rekening (bundel) zou de helft goedkoper moeten zijn dan duurder. 
Ik betaal het hele jaar € 16.94 en dan zet vervolgens mijn bundel terug van 1000mb naar 200mb en moet op de eerstvolgende factuur € 21.94 voldoen?

Maw.. Ik tank altijd voor €50.00 op een dag besluit ik om voor € 25.00 te tanken en aan de kassa moet ik vervolgens €75.00 afrekenen, want zo zegt de pompbediende ik breng alvast de volgende tankbeurt in rekening. 😕
Reputatie 2
Badge +1
Hey Ssjaak,

In de context van het tanken is de situatie met betrekking tot het vooruit betalen van de internetbundel vergelijkbaar met het aanschaffen van een waardebon waardoor je de volgende keer niet nogmaals betaalt voor het tanken.

Reageer