Goedemorgen,
Tot 2 maal toe heb ik een aanmaning van jullie ontvangen over mijn laatste factuur. Deze factuur hebben jullie bij mij afgeschreven. Vervolgens heb ik gebeld dat het bedrag op de factuur niet juist was. Jullie hebben het nagekeken voor mij, en het bedrag van de factuur klopte inderdaad niet. Ik zou Ā 27 minder moeten betalen. Jullie vertelde mij dat dit met de volgende rekening geccorigeerd zou worden. Hier was ik het niet mee eens, dus ik heb het bedrag laten storneren. Nu wil ik graag een nieuwe factuur ontvangen met het JUISTE bedrag. Als jullie dit snel doen, zorg ik dat het er snel op staat. Mijn rekening is inmiddels opgehoogd met administratiekosten. Deze ga ik niet betalen. Er ligt een fout bij jullie, niet bij mij. Ik vind het heel slordig dat jullie zomaar een hoger bedrag van mijn rekening afschrijven, en daarna nog aanmaningen met administratiekosten gaan sturen ook. Ik ben nog geen 2 maanden klant bij jullie. Eerste factuur moest ik ook al ineens Ā 100,- euro vooruit betalen omdat er een internet update geweest zou zijn? Erg raar allemaal. En nu dit weer. Graag een oplossing, want ik neem aan dat jullie mij wel als klant willen behouden.
Met vriendelijke groet,
Hanna Wegman
Bladzijde 1 / 1
Antwoord aub!!!!!
Hoi hanna,
Ik zie dat er zowel op je vorige factuur als je nieuwste factuur een verrekening heeft plaats gevonden. Ik heb de financiƫle afdeling gevraagd of we de factuur kunnen aanpassen.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat er zowel op je vorige factuur als je nieuwste factuur een verrekening heeft plaats gevonden. Ik heb de financiƫle afdeling gevraagd of we de factuur kunnen aanpassen.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.