Hallo Simyo forum,
Al een aantal jaar ben ik een tevreden klant maar vandaag is er iets geks gebeurd. Ik kreeg een sms vanochtend dat ik voor 133 euro kosten heb gemaakt met mobiel internet binnen 15min tijd.
Dat verbruik komt inderdaad ergens vandaan wellicht een update of wat dan ook, maar bijna 500mb aan verbruik in zoÂ’n korte tijd kan haast niet. (er is zeker niet gestreamed of wat dan ook)
Hierop heb ik jullie gebeld en na 45 min de wacht te hebben gestaan te horen gekregen dat mijn nummer direct is afgesloten totdat ik de rekening heb betaald.
Nu doe ik eigenlijk een beroep op jullie coulance en meedenkendheid om tot een oplossing te komen. Want binnen 15min 133 euro kosten maken is natuurlijk absurd.
Jullie verkopen 500mb namelijk zelf voor 10 euro of meer voor 15 euro. Ofwel de 133 euro is een buitensporig hoog bedrag om mij mee te belasten.
Daarom doe ik bij deze een beroep op jullie klantvriendelijkheid om een klant tevreden te houden en niet op oneerlijke kosten te jagen.
Bladzijde 1 / 1
Kleine update.
Om 16:00 uur tot de conclusie gekomen dat ik niet bereikbaar ben en zelf niet meer kan bellen (slechts 900 minuten over deze maand)
Daarop vanaf 17:00 uur in de wacht gestaan bij simyo helpdesk en stipt om 17:30 werd de verbinding verbroken.
Klasse simyo!
Om 16:00 uur tot de conclusie gekomen dat ik niet bereikbaar ben en zelf niet meer kan bellen (slechts 900 minuten over deze maand)
Daarop vanaf 17:00 uur in de wacht gestaan bij simyo helpdesk en stipt om 17:30 werd de verbinding verbroken.
Klasse simyo!
Welkom op het forum Hdj,
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om extra kosten te hebben voor internet verbruik. Je hebt bij ons echter een internet bundel van 1GB. Wij kunnen niet zien of het een update is geweest of waar het anders aan heeft gelegen. Feit is wel dat het verbruik heeft plaats gevonden. Technisch gezien kun je in een korte tijd veel mb's verbruiken. Je hebt immers een Simyo Tringg abonnement waarbij je een snelheid van 7.2 mb p/s kunt halen. Ik kan helaas niets aan de kosten veranderen.
Groetjes,
Alex
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om extra kosten te hebben voor internet verbruik. Je hebt bij ons echter een internet bundel van 1GB. Wij kunnen niet zien of het een update is geweest of waar het anders aan heeft gelegen. Feit is wel dat het verbruik heeft plaats gevonden. Technisch gezien kun je in een korte tijd veel mb's verbruiken. Je hebt immers een Simyo Tringg abonnement waarbij je een snelheid van 7.2 mb p/s kunt halen. Ik kan helaas niets aan de kosten veranderen.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.