.

Beantwoord

€30,00 aan kosten binnen 5 minuten, ben ik misleid om mijn simkaart te activeren?

  • 9 November 2023
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Beste Simyo

Ik ben net klant geworden bij Simyo en ontving een e-mail om mijn simkaart te activeren. Ik volgde de stappen zoals beschreven in de mail en ontdekte toen ik op de Simyo-app keek dat er al €27,- aan extra kosten buiten mijn bundel stond. Bij verder lezen in de mail staat er "let op, niet de simkaart gebruiken"... Het voelt een beetje alsof ik misleid ben. Ik twijfel of dit mijn eigen fout is, omdat ik te enthousiast was om de simkaart te activeren zonder de mail goed te lezen, of dat ik gewoon slecht geïnformeerd ben over mogelijke (extreem hoge) kosten bij het activeren van de simkaart. Het staat wel in de mail, maar pas NA de activatie. 
 

Kunnen jullie dit niet iets duidelijker aankondigen, dat er na de activatie meteen hoge kosten gerekend worden? 

icon

Beste antwoord door Amy 10 November 2023, 11:41

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Erwin84,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! 

Echter is het wel zo dat wij twee mails versturen waarin wij vermelden om de Simyo simkaart nog niet te gebruiken. In de mail met de titel '’Je inloggegevens voor Mijn Simyo'’ en de mail '’ Je aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd! '’. Het wordt daarmee wel op tijd aangegeven. 

Wel kunnen we ons uiteraard voorstellen dat je uit enthousiasme hebt gehandeld. We denken daarom graag met je mee 😊.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee op je aansluiting om te zien of we iets voor je kunnen betekenen. 

Groetjes,
Amy

Reageer