.

Beantwoord

2x abonnementskosten

  • 20 August 2013
  • 7 reacties
  • 458 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb mijn eerste factuur ontvangen en ik zie op de factuur dat voor de kosten vna mijn beltegoed en internetbundel staat: 2x kosten. Wat is dit en waarom wordt er nu met hogere kosten berekend dan de prijzen op de site?
Ik moet nu dus i.p.v. 3 euro voor 100 belminuten 5,60 euro betalen en voor internetbundel i.p.v. 5 euro is dit 8,50 euro.
Weet iemand wat dit is en waarom?
icon

Beste antwoord door de leon 20 August 2013, 15:07

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Per wanneer ben je klant geworden van Simyo? 
Het zal een verrekening zijn van een gebroken maand plus een volledige nieuwe maand.
Reputatie 7
Badge +9
Yep klopt, dat zijn de evenredige kosten van het deel van de vorige maand (toen je abonnement inging) en de abonnementskosten van deze maand ineen.
Bij Simyo betaal je altijd de abonnementskosten een maand vooruit.

Dus no worries, het is correct.
Hey Sanaz,

Als je denkt dat je met 2 x abonnementskosten topscorder bent?? Ik kreeg vandaag mijn factuur, gestart op 09-07, met 4x abonnementskosten????
Ben benieuwd naar de uitleg. Heb een eenvoudig abonnement van € 8,- /mnd daarvoor krijg ik 100 min/sms en 200MB internet. Ik heb 1 mb gebruikt en 6 minuten gebeld. Een beetje duur maar vooruit maar. Maar die extra kosten snap ik niet van. factuur is nu € 28,- incl. € 14,- aansluitkosten????

Ap
Reputatie 7
Badge +9
Het evenredige deel van juli (toen je abonnement inging vanaf 09-07) zal rond de 6 Euro zijn. Dan het vooruit te betalen deel van augustus, 8 Euro dus. En de aansluitkosten 14 Euro..even rekenen.....6+8+14...ja, dat is samen 28 Euro.:D
Slim van Simyo.  Bedankt, lijkt me helder.
Reputatie 3
Badge +9
Niet alleen bij Simyo of een andere telecom aanbieder, maar welk abonnement betaal je niet vooruit. En alleen je salaris ontvang je achteraf 😉
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Sanaz en ap04,

Het klopt wat forumlid de leon aangeeft. In dit topic kun je ook een uitgebreide uitleg over je 1ste factuur vinden.

@de leon, RicoK en Martijn. Wederom bedankt voor de hulp.

Groetjes,

Alex

Reageer