Skip to main content
Hallo,



Vanochtend kreeg ik tot mijn verrassing een tweede herinnering in mijn mailbox met de mededeling dat mijn aansluiting is geblokkeerd.

Ik wist dat het bedrag niet afgeschreven was maar had nog geen enkele (1e) herinnering gekregen.



Nu wordt er verwacht dat ik € 5,- administratiekosten betaal maar ik heb nooit de kans gekregen om deze situatie te voorkomen, omdat ik geen eerste herinnering heb gekregen.

Hoe kan dit opgelost worden?
Hoi mtaheij, welkom op het forum van Simyo.



Wat vreemd dat je de eerste herinnering niet hebt ontvangen, ik heb dit even voor je uitgezocht.

Ik dat gisteren, 18-4, inderdaad de tweede herinnering is gemaild, maar op 3-4 hebben we ook de eerste herinnering naar precies hetzelfde e-mail gemaild.



Misschien dat deze aan je aandacht is ontschoten?



Helaas kan ik er daarom niets anders van maken, dan dat ik je toch wil verzoeken de factuur incl. de €5 administratiekosten te voldoen.

Reageer