Hallo,
Op de factuur van Novemeber staat 2 keer een internetbundel in rekening gebracht. Ik heb hem toch maar 1 keer geactiveerd. Of komt dat omdat ik 2 keer een bundel aan data heb gebruikt, zodat het meest gunstige in rekening brengen? Hoor graag. Groet, Linda
Bladzijde 1 / 1
Hoi,
Ik denk dat je net klant geworden bent, en dan is het even verwarrend de eerste factuur. Maar misschien wordt het allemaal duidelijke dmv deze link.
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-eerste-factuur-klopt-niet-22352737
Als dit niet het geval is, of je hebt nog vragen dan horen wij dit graag.
Ik denk dat je net klant geworden bent, en dan is het even verwarrend de eerste factuur. Maar misschien wordt het allemaal duidelijke dmv deze link.
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-eerste-factuur-klopt-niet-22352737
Als dit niet het geval is, of je hebt nog vragen dan horen wij dit graag.
Hoi! Nee ben al 2 jaar klant 🙂
Heb je dan misschien recent je bundel gewijzigd?
Nope, ik heb gewoon de internetbundel aangezet. Vorige maand ging het wel goed. En nu is de internetbundel 2 keer afgeschreven.
Dan zal je even moeten wachten tot waarschijnlijk maandag, dan zal de klantenservice het verder voor je uitzoeken en rechtzetten.
Ja doe ik dat. Dank!
Op de factuur van Novemeber staat 2 keer een internetbundel in rekening gebracht. Ik heb hem toch maar 1 keer geactiveerd. Of komt dat omdat ik 2 keer een bundel aan data heb gebruikt, zodat het meest gunstige in rekening brengen? Hoor graag. Groet, Linda
Hoi Linny1979,
Ik zie dat het gaat om de factuur van november. Hierop staat inderdaad twee keer de internetbundel.
Namelijk 1x voor de periode van 7-11 t/m 30-11, maar omdat we de abonnementskosten een maand van tevoren in rekening brengen, staat de internetbundel er nu ook al op voor december.
Als je je factuur van de maand ervoor bekijkt, zal je zien dat er geen internetbundel in rekening is gebracht.
Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)
@Martijn, bedankt voor het meedenken!
Hallo,
Op de factuur van Novemeber staat 2 keer een internetbundel in rekening gebracht. Ik heb hem toch maar 1 keer geactiveerd. Of komt dat omdat ik 2 keer een bundel aan data heb gebruikt, zodat het meest gunstige in rekening brengen? Hoor graag. Groet, Linda
Nope, ik heb gewoon de internetbundel aangezet. Vorige maand ging het wel goed. En nu is de internetbundel 2 keer afgeschreven.
Hoi Linny1979,
Ik zie dat het gaat om de factuur van november. Hierop staat inderdaad twee keer de internetbundel.
Namelijk 1x voor de periode van 7-11 t/m 30-11, maar omdat we de abonnementskosten een maand van tevoren in rekening brengen, staat de internetbundel er nu ook al op voor december.
Als je je factuur van de maand ervoor bekijkt, zal je zien dat er geen internetbundel in rekening is gebracht.
Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)
@Martijn, bedankt voor het meedenken!
Bedankt! Is duidelijk nu 🙂
Hoi Linny1979,
Graag gedaan, fijne feestdagen! 🙂
Graag gedaan, fijne feestdagen! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.