Mijn zoontje is vorige maand overgestapt naar jullie dienst. Hiervoor zat hij bij een andere provider en daar was hij gewend aan de regel op is op, oftewel bundel op einde internet. Nu kreeg ik gisteren een mail dat hij zijn bundel met 100 euro had overschreden, ik heb hem direct gebeld en gezegd dat hij zijn internet direct moest uitzetten. Toen ik thuis was heb ik de rekening van hem nagekeken en toen bleek dat het geen 100 euro maar ruim 200 euro was.
Op de vraag hoe dat kwam bleek dat hij vergeten was zij wifi terug aan te zetten wat in er begin van de maand voor zorgde dat al bijna de helft van zij bundel in 3 dagen was verbruikt. De waarschuwingen van de 80 en 100% heeft hij ook gezien maar hij zei daarop “ik dacht dat dan automatisch zou stoppen dat was anders ook altijd zo". Inmiddels heb ik wat alarmen op zijn verbruik gezet maar de rekening blijft natuurlijk wel staan. Hoewel ik weet dat het natuurlijk wel eigen schuld is vroeg ik mij af of er met enige coulance naar de rekening kan worden gekeken
met vriendelijke groet Joop