.

Beantwoord

1e maand buiten bundel?

  • 1 July 2015
  • 1 reactie
  • 459 Bekeken

Ik ben 23 juli begonnen met het gebruiken van de sim only van simyo. Zoals simyo dat gezegd had kreeg ik maar de helft van mijn minuten/smsjes (stond op de app). Maar ik kreeg de volle hoeveelheid mb's volgens de app. Nu heb ik hier vollop gebruik van gemaakt, denkende dat ik het maar op moest maken. Aan het einde van de maand stond er op de app dat ik ongeveer 610 mb gebruikt had. Nu komt de fractuur en raad eens: ik ben buiten mijn bundel gegaan volgens simyo! Op de app stond dat ik nog steeds 390 mb over had, maar simyo beweerd nu dat ik te veel mb's gebruikt heb. De oude provider was al afgesloten en ik heb voor het wisselen van nummer geen gebruik gemaakt van de sim. Graag duidelijkheid hierover, en dat bedrag boven de bundel van m'n rekening af a.u.b.

Alvast blij met dit goede begin, topservice.
icon

Beste antwoord door Ali 2 July 2015, 19:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Frederike,

Welkom op het forum. Leuk om te horen dat je bent overgestapt naar Simyo .

Ik heb je verbruik van juni bekeken. Je hebt in totaal zo'n 610 MB verbruikt. Samen met de door jou genoemde 390 MB kom je uit op de volledige 1000 MB bundel dat bij je abonnement hoort. Ik zie niet dat er kosten die buiten de bundel berekend zijn voor mobiel internet. Je bent daar netjes binnen gebleven. De enige extra kosten die je hebt gemaakt zijn voor Facetime. op 23 juni zijn tweetal activatie sms'jes verstuurd.

Omdat het je eerste factuur is ziet deze iets anders uit. Op je factuur komen te staan;
- Aansluitkosten, maar deze worden deels verrekend met de korting die je ontvangt i.v.m aanmelding via de VriendenDeal.
- Abonnementskosten voor de periode 23 tot en met 30 juni en voor de hele maand juli omdat abonnementskosten bij Simyo vooruit in rekening worden gebracht.
- En de eerder genoemde extra kosten van € 0,14.

Je komt uit op € 22,39. De factuur zal halverwege juli beschikbaar zijn op Mijn Simyo. Een week later volgt de automatische incasso.

Weet je zo voldoende?

Reageer