.

Beantwoord

172mb van de 200mb over maar 23.82 buiten bundel kosten?

  • 18 February 2014
  • 3 reacties
  • 348 Bekeken

Ik heb sinds kort een simyo simonly abonnement, daarvoor altijd prepaid gehad op een oude Nokia bij TMobile. Heb een nieuwe telefoon Samsung Galaxy Slll 9305,  mijn eerste smartphone dus voor mij allemaal nieuw. Nu zag ik vanmorgen op het overzicht dat ik nog 48 van de 100 min/sms over heb en 172 van de 200 mb overheb en dat ik nog 11 dagen overheb tot mijn nieuwe tegoed..
Tegelijkertijd zag ik dat ik voor 23.82 extra kosten heb omdat ik Buitenbundel internet heb gebruikt :eek::eek: Ik snap er niks van, doe ik iets fout, heb ik een verkeerde instelling voor iets? Ik gebruikt thuis Wifi en heb maar een enkele keer buitenshuis even internet gebruikt...zo is de lol er voor mij snel af  en begrijp ik ook niks van het ene overzicht en het totaal in tegenspraak zijnde andere overzicht!!!
Graag een reactie, alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Kim 19 February 2014, 09:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi Debje58, welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vervelend dat je zo geschrokken bent, maar! niets aan de hand 🙂

De €23,82 die je op Mijn Simyo hebt gezien, staat onder "mijn kosten", toch? Belangrijk is om ook te kijken voor welke maand deze kosten zijn, namelijk voor januari, oftewel het staat helemaal los van deze maand :)

Deze kosten komen overigens niet door buitenbundel verbruik van internet in januari, maar het is je eerste factuur, welke waarschijnlijk wat hoger is dan je had verwacht. Dit komt doordat onder andere de aansluitkosten in rekening worden gebracht (€14,99), daarnaast staan zowel je abonnementskosten voor januari (29-1 t/m 31-1), maar ook al voor februari er op, omdat wij abonnementskosten een maand van tevoren in rekening brengen.

Heb ik hiermee de verwarring wat weg kunnen nemen? 🙂
Hoi Kim,

Ja je hebt de verwarring weggenomen, bedankt! :) Naderhand dacht ik al zoiets maar fijn om het bevestigt te zien. Voor mij is deze telefoon en een abonnementje helemaal nieuw en na het lezen van diverse 'horrorverhalen' qua verbruik kreeg ik het benauwd :rolleyes: Had al zo nauwkeurig iedere keer mijn wifi aangezet en data uit..Ik had het fijner gevonden het iets eerder antwoord te krijgen maar dan moet het via een ander kanaal? Maar nogmaals bedankt! Prima service.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Kim,

Ja je hebt de verwarring weggenomen, bedankt! :) Naderhand dacht ik al zoiets maar fijn om het bevestigt te zien. Voor mij is deze telefoon en een abonnementje helemaal nieuw en na het lezen van diverse 'horrorverhalen' qua verbruik kreeg ik het benauwd :rolleyes: Had al zo nauwkeurig iedere keer mijn wifi aangezet en data uit..Ik had het fijner gevonden het iets eerder antwoord te krijgen maar dan moet het via een ander kanaal? Maar nogmaals bedankt! Prima service.


Hoi Debje58,

Wat fijn om te lezen dat we de verwarring hebben kunnen wegnemen. Ook heel goed van je dat je er mee bezig bent en in de gaten houdt wat er allemaal gebeurt 🙂 We proberen op het forum toch wel binnen een dag te antwoorden, maar we geven onze andere users ook de mogelijkheid om te reageren. Dat is eigenlijk hoe het forum werkt, klanten die andere klanten helpen. Wij modereren alleen maar ;)

Als je echt heel snel geholpen wil worden, kun je het beste bellen met onze klantenservice. Dat kan ma t/m vrij tussen 09:00 en 17:30. Met je mobiel bel je naar 1200 en met een andere aansluiting 0900 8090.

Reageer