Wat een drama. Ben sinds december overgestapt naar Sim Only en net mn eerste factuur ontvangen. Niet normaal zo hoog. Ik dacht maandelijk rond de 20 euro uit te komen. Zit nu tegen de 150.
Er zijn weet ik veel hoeveel smsjes verstuurd blijkt uit de factuur. Ook blijkt dat er bijna elke seconde!!! een sms is verstuurd. Dat klopt toch ook niet. Echter, ik gebruik mn sms/imessage nauwelijks. 10x per maand is veel. Ik Whats app alleen maar.
Ik denk dat het daar deels misgegaan is. Gebeld met de klantenservice, die zeggen dat dat 2 aparte dingen zijn... Dat zal best, maar verklaar dan maar waar het misgegaan is. Ook kon ze de berichten niet meer terugkijken, want te lang geleden. Ja hallo, ik heb die factuur toch net pas binnen...lekker makkelijk Simyo!!
E.e.a. is doorgezet naar de backoffice. Oftewel van het kastje naar de muur.
Uit 'voorzorg' heb ik net mn bundel al aangepast met een smsbundel, maar die wil ik helemaal niet. Wil gewoon dat het opgelost wordt!
Dus Simyo, ik hoor graag van jullie.
Nee, net klant, maar nu al een ontevreden klant! Kan je ook opzeggen als je voor een jaar een sim only hebt afgesloten? Of blijf ik dan voor een jaar betalen.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie