.

Beantwoord

Welke telefoonaansluitingen / nummers vallen nu binnen en welke buiten de bundel ?

  • 29 March 2013
  • 1 reactie
  • 516 Bekeken

Ik heb mijn eerste Simyo rekening ontvangen voor mijn Simyo 100 abbonnement. . Ik heb er vragen over.
Vraag 1. Bij gesprekken binnen Nederland naar mobiele nummers ( 9 gesprekken ), zie ik gesprekken zonder kostem en gesprekken met kosten. Dat begrijp ik niet. Het totaal van mijn verbruikte belminuten inclusief SMS'jes ligt onder de 100. De mobiele nuimmers betreffen geen betaalnummers.
Vraag 2. Bij gesprekken naar vaste nummers hetzelfde beeld. Gesprekken met en zonder kosten. Bellen naar hertzelfde nummer kost soms niets ( ern valt dus kennelijk binnen de bundel ) en soms wel kosten ? Hoe zit dat nu precies ?
vraag 3.  de SMS'jes. Ook hier weer soms valt een SMS'je binnen de bundel en soms erbuiten, ook wanneer het ge-sms'te nummer identiek is. Hoe kan dat nu ?
vraag 4. Ik SMS'nauwelijks. Dat is een van de redenen waarom ik dit abonnement genomen heb. Nu blijk ik binnen een termijn van 5 dagen 13 x ge-smst te hebben. Dat betekent 2,5 sms'jes per dag, en op een na steeds naar hetzedlfde nummer. Daar klopt niets van naar mijn mening. 
Wie weet het antwoord. Groet, Pim1810

 
icon

Beste antwoord door Wayne 2 April 2013, 11:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom1 op het forum Pim 1810,


Hoe worden de kosten op de eerste factuur berekend?
Op je eerste factuur kunnen de abonnementskosten hoger zijn dan normaal. Niet alleen worden de abonnementskosten en kortingen voor de eerste maand berekend, maar ook betaal je de abonnementskosten voor de volgende maand alvast vooruit.

Op de factuur worden voor de eerste maand alleen het aantal resterende aantal dagen berekend; de abonnementskosten worden voor de volgende maand in zijn geheel vooruit berekend.

Omdat de minuten/sms berichten binnen de bundel minder zijn dan de volledige bundel is de bundel voor de eerste maand overschreden. Voor een actueel overzicht van jouw huidige resterende belminuten/sms berichten kan je op Mijn Simyo terecht.

Reageer